سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ ، حالا یک میلیون کاربر در کره جنوبی دارد

اواخر اسفند ماه سال گذشته ، کمپانی سامسونگ برای رقابت مستقیم با سیستم پرداخت موبایلی اپل پی ( Apple Pay ) سسیستم مشابه آن را با نام سامسونگ پی ( Samsusng Pay ) رسما عرضه نمود.حالا چند ماه پس از عرضه این سرویس در کره جنوبی ، گفته شده که تعداد کاربران آن به عدد فوق العاده یک میلیون نفر رسیده است.

رقابت در عرصه سرویس‌های پرداخت همراه بسیار شدید است. شرکت‌ اپل سرویس اپل پی، شرکت گوگل سرویس اندروید پی و شرکت پی پال نیز سرویس پرداخت همراه مخصوص خود را به کاربرانشان عرضه می‌کنند. در هر حال یکی از مهم ترین مزیت‌های سرویس پرداخت همراه سامسونگ نسبت به سرویس‌های سایر شرکت‌ها، وابسته نبودن به فناوری NFC است، این سرویس هم چنین از انتقال اعتبار امن مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

به این ترتیب ویژگی‌های مذکور در سامسونگ پی به خرده فروشان امکان می‌دهد تا بدون نیاز به صرف هزینه اضافه، از تجهیزات پرداخت فعلی خود استفاده کنند. این در حالی است که برای استفاده از سایر سرویس‌های پرداخت همراه، فروشندگان باید سخت‌افزارهای مورد استفاده خود را ارتقا دهند.

چند ماهی است که از راه‌اندازی سرویس سامسونگ پی (Samsung Pay) در کشور مادری سامسونگ یعنی کره‌ی جنوبی می‌گذرد و اکنون طبق اعلام این شرکت تعداد کاربران سرویس مذکور به بیش از ۱ میلیون نفر رسیده است.

گفتنی است سامسونگ اطلاعات دیگری را در خصوص سرویس پرداخت خود منتشر کرده که طبق آن به طور میانگین روزانه ۱۰۰ هزار نفر از این سرویس استفاده کرده و نرخ میانگین تراکنش روزانه‌ی این افراد به ۱.۸ میلیون دلار می‌رسد؛ همچنین میزان کل تراکنش های انجام شده تحت سرویس Samsung Pay از زمان راه‌اندازی تا کنون به ۸۸ میلیون دلار می‌رسد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*