شاسی بلند فراری Purosangue

شاسی بلند فراری Purosangue برای اولین بار به خیابان آمد + ویدیو

فراری Purosangue به عنوان اولین شاسی بلند فراری امسال رسماً معرفی می‌شود. با این حال، اخیراً ویدیویی از آن حین تردد در خیابان منتشر شده است.

نسخه آماده تولید شاسی بلند فراری Purosangue هنگام تست با پوشش استتاری رویت شده است. پیش‌تر تصاویر جاسوسی متعددی از این شاسی بلند به بیرون درز پیدا کرده، اما به وضوح این نسخه آزمایشی جدید نزدیک به نسخه نهایی است. انتظار می‌رود فراری پروسانگ نهایی بالاخره در ماه سپتامبر امسال به نمایش گذاشته شود.

فراری Purosangue، اولین شاسی بلند فراری در راه است

شاسی بلند فراری Purosangue

پروسانگ اولین شاسی بلند فراری به حساب می‌آید و تغییری اساسی را برای این خودروساز ایتالیایی رقم می‌زند که عمدتاً به سوپرکارهای خود شهرت دارد. البته این شرکت پیش از ورود به دنیای SUV، کوپه‌های 2 + 2 منحصر به فرد و خودروی شوتینگ بریک تمام چرخ محرک GTC4Lusso را عرضه کرده بود. حالا با رشد بازار شاسی بلندها، زمان معرفی یک شاسی بلند خاص از فراری به بازار فرا رسیده است.

انتظار می‌رود شاسی بلند فراری Purosangue مجهز به یک پیشرانه V8 توربوشارژ یا یک پیشرانه V12 هیبرید شود. نسخه پایه این شاسی بلند می‌تواند حجم عظیمی از فروش را برای فراری به ارمغان بیاورد و در عین حال، نسخه بالارده 12 سیلندر که پیش‌تر رسماً تایید شده است، به عنوان گزینه قدرتمندتری پیش روی مشتریان قرار بگیرد.

شاسی بلند فراری Purosangue

رندر اولین شاسی بلند فراری

فراری پروسانگ 12 سیلندر شاید از همان پیشرانه هیبرید هایپرکار لافراری بهره ببرد که قابلیت تولید 950 اسب بخار قدرت را داشت. سوپرکار فراری SF90 هم از یک پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو و سه موتور الکتریکی برخوردار است که مجموعاً 986 اسب بخار قدرت و 799 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کنند. دو موتور الکتریکی مذکور چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورند و به لطف آن‌ها، SF90 از سیستم تمام چرخ محرک قابلی بهره‌مند شده است. سیستمی مشابه هم می‌تواند در اولین شاسی بلند فراری به کار گرفته شود.

شاسی بلند فراری Purosangue رقبای سرسخت فراوانی را پیش روی خود دارد که این شرکت ایتالیایی برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده ممتاز شاسی بلندهای عملکردمحور باید آن‌ها را کنار بزند. بی‌شک جدی‌ترین رقیب اس یو وی فراری، لامبورگینی اوروس خواهد بود که از سال 2018 در دسترس قرار گرفته و ثابت کرده است که تقاضای زیادی برای شاسی بلندهای عملکردمحور ایتالیایی وجود دارد. گفتنی است لامبورگینی اوروس پرفروش‌ترین خودروی لامبورگینی در سراسر جهان به شمار می‌رود و در سال 2021 نیز 5,021 دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*