نوآوری های سامسونگ

با نوآوری های سامسونگ در طراحی یخچال و فریزر‎‎ آشنا شوید

جدیدترین نوآوری های سامسونگ در طراحی و ساخت یخچال و فریزر باعث شده تا این محصولات بتوانند با سبک زندگی کاربران سازگار شده و به خوبی به نیاز آنها پاسخ دهند.

لوازم خانگی سامسونگ علاوه بر این که به گونه‌ای طراحی شدند تا به خوبی به نیازهای کاربران خود پاسخ دهند و چندین دهه دوام بیاورند، به نوآوری‌های متعددی نیز مجهز شدند تا بتوانند خود را با سبک زندگی خانواده‌ها سازگارتر کنند. در واقع جدیدترین نوآوری های سامسونگ در طراحی و ساخت یخچال و فریزر باعث شده تا این محصولات بتوانند ویژگی‌هایی چون فضای داخلی بیشتری، مصرف انرژی کمتر و تازه نگه داشتن مواد به مدت طولانی‌تر را ارائه دهند.

نوآوری های سامسونگ در طراحی یخچال و فریزر‎‎

افزایش فضای داخلی 

نوآوری های سامسونگ

کافی نبودن فضای یخچال برای نگهداری از مواد غذایی یکی از مشکلات بزرگ کاربران محسوب می‌شود. در همین راستا خرید یک یخچال بزرگتر که البته باعث محدود شدن فضای آشپزخانه می‌شود می‌تواند مشکل را برطرف کند، اما سامسونگ راهکار نوآورانه‌ای را برای حل این مشکل در نظر گرفته است. در واقع فناوری SpaceMax این شرکت باعث شده تا بدون افزایش ابعاد یخچال بتوان فضای داخلی آن را افزایش داد.

سامسونگ به واسطه فناوری SpaceMax با استفاده از حداقل مقدار عایق با راندمان بالا توانسته دیواره‌های یخچال را نسبت به قبل بسیار نازک‌تر طراحی کند. از این رو بدون افزایش ابعاد خارجی، این یخچال‌ها از فضای ذخیره‌سازی بیشتری بهره می‌برند.

افزایش مدت زمان تازگی مواد غذایی

نوآوری های سامسونگ

استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت به عنوان نخستین گام برای پختن یک غذای خوش طعم و دلپذیر است. در همین راستا باید برخی از مواد غذایی را برای حفظ تازگی در دما و سطح رطوبت مخصوصی نگهداری کرد. در همین راستا سیستم خنک کننده Twin Cooling به عنوان یکی از جدیدترین نوآوری های سامسونگ توانسته مدت زمان تازه بودن مواد غذایی را افزایش دهد.

یخچال‌های سامسونگ که به سیستم Twin Cooling مجهز شدند با استفاده از دستگاه‌های خنک‌کننده جداگانه‌ای برای یخچال و فریزر می‌توانند مواد غذایی را تازه نگه دارند. در واقع جریان هوا میان یخچال و فریزر جدا خواهد شد تا هوای فریزر خشک‌تر باشد و مانع یخ‌زدگی مواد غذایی شود. همچنین رطوبت یخچال نیز در حدود 75 درصد یا هفت برابر بیشتر از یخچال‌های معمولی حفظ خواهد شد تا بتوان میوه‌ها و سبزیجات را تا دو هفته تازه نگه داشت.

نوآوری های سامسونگ

البته این سیستم از قابلیت دیگری نیز بهره می‌برد که می‌تواند مانع ورود بوی مواد غذایی از یخچال به داخل فریزر شود. به طور کلی مواد غذایی به کمک سیستم Twin Cooling در دمای ثابت و بهینه بدون مخلوط شدن بوی میان یخچال و فریزر نگهداری خواهند شد.

افزایش هوشمندی و افزایش دوام با جدیدترین نوآوری های سامسونگ

کمپرسور به عنوان قلب یخچال محسوب می‌شود. کمپرسور در واقع یک موتور بوده که نیروی محرکه چرخه سرمایش را تامین می‌کند و باعث حرکت مواد سرمازا از طریق لوله‌های تبادل حرارتی داخلی و خارجی می‌شود. یخچال‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز فعال هستند. همین فعالیت مستمر باعث مصرف بالای انرژی و افزایش قبض برق خواهد شد. در همین راستا کمپرسور اینورتر دیجیتال به عنوان یکی دیگر از نوآوری های سامسونگ توانسته این مشکل کاربران را برطرف سازد.

کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ به شکل اتوماتیک طبق دمای محیط، حالت کار و تغییرات دمایی که از باز و بسته شدن در یخچال ناشی می‌شود، می‌تواند سرعت خود را در هفت سطح مختلف تنظیم کند. سرعت این کمپرسور در زمانی که به سرمایش کمتری نیاز است، کاهش پیدا می‌کند تا انرژی کمتری صرف شود که نتیجه آن صرفه‌جویی چشمگیری در مصرف برق خواهد بود.

ضمن این که تغییر آرام افزایش و کاهش سرعت کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ باعث کاهش سروصدا و فرسودگی آن خواهد شد. به طور کلی کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ باعث می‌شود تا یخچال و فریزر سامسونگ همواره عملکرد پایداری را داشته باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*