فناوری شارژ GaNPrime انکر

فناوری GaNPrime انکر شارژ گوشی‌ها را به سطح جدیدی می‌برد

فناوری شارژ GaNPrime انکر با هدف افزایش کارایی و کاهش تولید دما و همچنین مهار هزینه‌ها در ساخت شارژرهای موبایل و پاور بانک‌ها رونمایی شد.

در حالی که باتری گوشی‌های هوشمند طی سالیان اخیر بزرگ‌تر شده‌اند، فناوری پشت آن‌ها به همان اندازه تکامل پیدا نکرده است. ما هنوز هم از همان باتری‌های لیتیوم یونی قدیمی استفاده می‌کنیم که اگر صادقانه بخواهیم بگوییم، خیلی قابل اعتماد نیستند. اما در این بین شرکت‌های سازنده برای شکاف گذشته و آینده، به جای کار روی فناوری باتری‌ها ترجیح داده‌اند که روی فناوری شارژ آن‌ها کار کنند.

شارژ سریع‌تر بدان معناست که مدت زمان انتظار برای پر شدن شارژ گوشی کاهش پیدا می‌کند. همچنین گوشی شما اگر به شارژ صفر درصد هم برسد، به سرعت می‌توانید آن را شارژ کنید. اما سرعت تنها فاکتور مهم برای یک تجربه شارژ عالی نیست. فناوری شارژ جدید GaNPrime کمپانی انکر نشان می‌دهد که شارژرها می‌توانند هوشمندتر، ایمن‌تر و پایدارتر باشند.

فناوری شارژ GaNPrime انکر

GaN مخفف نیترید گالیوم، ترند این روزهای شارژرها است. این متریالی است که در دیگر صنایع مثل ماهواره‌ها و رادارها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اخیراً به محصولات مصرفی راه پیدا کرده است. فناوری GaN هنگام استفاده دمای کمتری را تولید می‌کند. و این یعنی قطعات می‌توانند با فاصله کمتری در کنار هم قرار بگیرند. به همین خاطر است که یک شارژر GaN از شارژهای رایج کوچک‌تر است، در حالی که خروجی بالاتری را ارائه می‌کنند.

در حالی که شارژرهای GaN مدتی است که در بازار ارائه می‌شوند، اما هنوز به صورت فراگیر مورد استفاده قرار نگرفته‌اند و فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. فناوری جدید GaNPrime انکر یک تغییر نام تجاری ساده از فناوری و شارژرهای GaN نیست؛‌ این بخشی از انقلاب بعدی شارژرها است که نه تنها سرعت بالاتری را ارائه می‌کند، بلکه هوش و کارایی بیشتری در دراز مدت برای محیط زیست دارند.

مزایای فناوری شارژ GaNPrime انکر

فناوری GaNPrime انکر علاوه بر سرعت بالای ذاتی نیترید گالیوم، PowerIQ 4.0 را هم ارائه می‌کند که به شارژر اجازه تنظیم خودکار توزیع برق شارژر بر اساس دستگاه متصل به آن را می‌دهد. ابن فناوری همچنین با ActiveShield 2.0 کار می‌کند که قدرت خروجی را برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و محافظت از دستگاه‌ها تنظیم می‌کند. همه‌ی این‌ها در کنار هم نسل بعدی شارژرهای انکر را محصولات قابل اعتمادتری خواهند ساخت که هم از نظر سرعت و هم ایمنی بهتر هستند.

فناوری شارژ GaNPrime انکر

شارژرهایی که با فناوری جدید کمپانی Anker ارائه می‌شوند، در دراز مدت پایداری بیشتری دارند. این محصولات در مقایسه با شارژرهای رایج ۳۵ درصد کوچک‌تر شده‌اند که به معنای استفاده از متریال کمتری در ساخت آن‌ها است. آن‌ها همچنین در مصرف انرژی کارآمدتر هستند؛ بنابراین کاربران باید هزینه کمتری برای بهای انرژی پرداخت کنند. مهم‌تر اینکه از استاندارد اتصال USB-C استفاده می‌کنند که به معنای شارژ چند دستگاه از طریق یک شارژر است. در مجموع فناوری شارژ جدید انکر با همان قیمت شارژهای سیلیکونی، در توان، هزینه و فضا صرفه‌جویی می‌کند.

فناوری شارژ GaNPrime انکر طیف وسیعی از شارژرهای ۶۵ وات تا ۱۵۰ وات را پوشش می‌دهند و همچنین پاور بانک‌ها را هم شامل می‌شود. محصولات جدید انکر که به این فناوری مجهز هستند، از ۶۰ تا ۱۱۰ دلار قیمت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*