فونیکس آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو 6 پرو مدیران خودرو به زودی روانه بازار می‌شود + مشخصات و عکس

فونیکس آریزو 6 پرو به زودی معرفی خواهد شد. مدیران خودرو قصد دارد فونیکس آریزو 6 پرو را به عنوان فیس لیفتی از آریزو 6 به همراه طراحی جذاب‌تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه کند.

مدیران خودرو سال قبل از برند فونیکس پرده برداشت تا به واسطه آن خودروهای لوکس از جمله محصولات پرچمدار چری را به بازار عرضه کند. در همین راستا این برند قصد دارد طی روزهای آینده به شکل رسمی از آریزو 6 پرو به عنوان گران‌قیمت‌ترین سدان خود پرده بردارد.

مشخصات فونیکس آریزو 6 پرو 

فونیکس آریزو 6 پرو

آریزو 6 پرو در حقیقت نسخه فیس لیفت آریزو 6 است که اکنون در بخش بیرونی و داخلی تغییرات متعددی را تجربه کرده است. همچنین این خودرو علاوه بر چهره به‌روزتر و کابینی لوکس‌تر، از امکانات رفاهی بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. ضمن این که طراحان با هدف بهبود ارگونومی و افزایش کیفیت متریال، الگوی کنسول وسط و اجزای داشبورد را نیز تغییر دادند.

فونیکس آریزو 6 پرو

آریزو 6 پرو قرار است با یک موتور 1.5 لیتری توربو به بازار ایران عرضه شود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT نه سرعته به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد.

گفتنی است از آنجایی که کرمان موتور نیز اخیرا از سدان جدید خود با نام کی ام سی جی 7 پرده برداشت، عرضه آریزو 6 پرو به بازار می‌تواند بار دیگر بازار سدان‌های کشور را رونق بخشد و باعث ایجاد رقابت شدیدی میان این دو محصول جدید شود.