گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲

مشخصات فنی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ به طور کامل فاش شد

مشخصات فنی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ – Motorola RAZR 2022 حاوی چیپست و باتری آن فاش شد که خبر از رقیب توانمندی برای گلکسی زد فلیپ ۴ می‌دهد.

هفته آینده، گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ رسماً در چین رونمایی می‌شود. این یکی از چندین گوشی مهمی است که ماه آگوست رونمایی خواهد شد. اگرچه برخلاف گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۴ که ۱۹ مرداد ماه معرفی می‌شوند، مشخص نیست که گوشی موتورولا دقیقاً در چه روزی رونمایی می‌شود.

تا پیش از این فقط اطلاعات محدودی از این گوشی در دست بود. اما حالا یکی از مدیران موتورولا با انتشار اولین جزئیات این گوشی، به برخی از موارد اشاره کرده است.

موتورولا معمولاً در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت می‌کند و پست‌هایی را برای طرفدارانش منتشر می‌کند. حالا این کمپانی با انتشار پست جدیدی در ویبو برخی از امکانات کلیدی گوشی تاشو خودش را تأیید کرده است. یکی از بدیهی‌ترین چیزهایی که تأیید شده، تجهیز این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان جدیدترین تراشه موبایلی کوالکام است.

گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲

با توجه به نتایج بنچمارک RAZR 2022 که هفته گذشته منتشر شد، بنابراین شنیدن نام این چیپست چندان هم تعجب‌برانگیز نیست. ولی در مجموع حرکت خوبی از سوی موتورولا است که پیش از رونمایی به انتشار اطلاعات مهم گوشی خودش پرداخته است. بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو دوست داشتند گوشی موتو ریزر را با مشخصات فنی بالارده ببینند. تا پیش از این، تمام نسل‌های ریزر با مشخصات فنی رده متوسط ارائه می‌شدند.

شارژدهی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ بهتر از زد فلیپ ۴ می‌شود

با این چیپست جدید اسنپدراگون، عملکرد گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ بالاترین حد ممکن خواهد بود و این به ریزر اجازه می‌دهد بتواند با گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ، بزرگ‌ترین رقیبش رقابت کند. علاوه بر این موتورولا در یک پست دیگر ویبو تأیید کرده که این گوشی به یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی خودش و ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از گوشی سامسونگ است.

این ظرفیت بیشتر باتری به همراه بهینه‌سازی انرژی چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بدین معنا است که کاربران می‌توانند انتظار عمر باتری طولانی‌تری را از گوشی جدید ریزر داشته باشند. با این اوصاف، گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ یک محصول بسیار قدرتمند خواهد بود.

البته خبر بدی برای علاقه‌مندان به این گوشی داریم. موتورولا می‌خواهد در ابتدا این گوشی را فقط وارد بازار چین کند و مشخص نیست چه زمانی به بازارهای جهانی راه پیدا کند یا اصلاً چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*