باتری ایسوس زنفون 9

نتایج تست باتری ایسوس زنفون 9 منتشر شد؛ فلفل نبین چه ریزه!

اخیرا ایسوس از یک گوشی کامپکت به نام Zenfone 9 رونمایی کرده است. با وجود ابعاد نسبتا کوچک، نتایج تست باتری ایسوس زنفون 9 از عملکرد بسیار خوب این گوشی حکایت دارند.

این روزها تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به فکر عرضه دستگاه‌های بزرگ هستند و کمتر شرکتی یک گوشی کامپکت باکیفیت را عرضه می‌کند. با وجود این، شرکت ایسوس گوشی جمع و جور زنفون 9 را عرضه کرده است که نه تنها از نظر قدرت پردازشی از سایر پرچمداران چیزی کم ندارد، بلکه قرار است عمر باتری بالایی را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد.

عملکرد ایسوس زنفون 9 در تست باتری

گوشی Zenfone 9

ایسوس اعلام کرده است که این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱.۹ روز دوام بیاورد. این عدد کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما شاید شرکت تایوانی می‌خواسته دقیق و واقعی بودن عمر باتری زنفون 9 را نشان دهد.

در تست باتری مشخص شد که این گوشی می‌تواند تا ۱.۵ روز شما را همراهی کند و اگر خیلی به آن فشار نیاورید، این عدد می‌تواند به ۲ روز هم افزایش پیدا کند. در واقع ما عمر باتری آيفون 13 پرو مکس را در قالب یک دستگاه ۵.۹ اینچی داریم. در ادامه به جزئیات تست‌های مختلف می‌پردازیم؛ اما پیش از آن توجه داشته باشید که در تمامی تست‌ها میزان روشنایی دستگاه‌ها ثابت بودند.

ایسوس زنفون 9 توانست در تست استریم ویدیو از یوتیوب رکورد ۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه را ثبت کند که اختلاف بسیار زیادی با گلکسی S22 و آيفون 13 دارد.

باتری ایسوس زنفون 9

در تست وبگردی نیز شرایط به همین صورت بود. در این تست گوشی‌ها به وای‌فای وصل شده بودند و در طول مدت تست صفحات مشخصی باز می‌شدند. این تست نشان داد که باتری ایسوس زنفون 9 می‌تواند تا ۱۷ ساعت و ۱۳ دقیقه شما را همراهی کند. چنین نتیجه‌ای واقعا فوق‌العاده است و برای مقایسه باید به اختلاف ۵ ساعتی آيفون 13 مینی و گلکسی S22 با آن اشاره کرد.

باتری ایسوس زنفون 9

در نهایت نوبت به تست بازی 3D می‌رسد. در این تست بازی‌های محبوب با تنظیمات متوسط اجرا می‌شوند. نماینده ایسوس در این تست نیز به خوبی درخشید و توانست رقبای خود را با اختلاف زیاد پشت سر بگذارد. البته در این تست آيفون 13 نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد. جالب است بدانید که ایسوس زنفون 9 در بازی‌های با گرافیک بالا کمی زودتر از رقبای خود دچار افت عملکرد شد که البته قابل انتظار بود.

باتری ایسوس زنفون 9

در نهایت باید گفت که ایسوس زنفون 9 عمر باتری فوق‌العاده خوبی دارد که مدت‌هاست در گوشی‌های کامپکت مدرن ندیده بودیم. گوشی جدید ایسوس به یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که برای دستگاهی با پنل ۵.۹ اینچی کافی به نظر می‌رسد. هرچند که دیگر گوشی کامپکت جذاب بازار یعنی گلکسی S22 از تنها یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

جالب اینجاست که گوشی ایسوس با جک هدفون نیز همراه شده و این در حالی است که شرکت‌ها ادعا می‌کردند این جک را به منظور داشتن فضای بیشتر برای باتری حذف کرده‌اند. خوشبختانه ایسوس به خوبی ثابت کرد که شما نیازی به این کار ندارید.

گوشی Zenfone 9

ایسوس زنفون 9 از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و شرکت سازنده نیز یک آداپتور ۳۰ وات به همراه کابل USB را در جعبه محصول قرار داده است. با این شارژر، در مدت ۳۰ دقیقه ۵۷ درصد از ظرفیت باتری زنفون 9 پر خواهد شد و شارژ کامل نیز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. متاسفانه در این گوشی خبری از شارژ بی‌سیم یا شارژ بی‌سیم معکوس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*