آریزو 6 پرو

آریزو 6 پرو در ایران رونمایی شد؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت سدان جدید مدیران خودرو

آریزو 6 پرو در ایران رونمایی شد. این سدان جدید مدیران خودرو به عنوان نسخه ارتقا پیدا کرده آریزو 6 محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت فونیکس آریزو 6 پرو را بررسی خواهیم کرد.

مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری در بازار ایران طی سال قبل برند فونیکس را معرفی کرد تا پرچمداران این خودروساز چینی را با یک برند جدید به بازار ایران عرضه کند. این خودروساز بخش خصوصی پس از معرفی فونیکس تیگو 7 پرو و فونیکس تیگو 8 پرو، شب گذشته طی مراسمی به شکل رسمی از فونیکس آریزو 6 پرو پرده برداشت.

آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو 6 پرو در واقع نسخه ارتقا پیدا کرده آریزو 6 معمولی محسوب می‌شود که اکنون از لحاظ ظاهری و سطح امکانات ارتقا پیدا کرده است تا بتواند بهتر از قبل با رقبای خود در بازار ایران به رقابت بپردازد. در ادامه مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت سدان جدید مدیران خودرو را بررسی خواهیم کرد.

معرفی آریزو 6 پرو در ایران

بخش طراحی بیرونی

آریزو 6 پرو

طراحان با اعمال تغییراتی توانستند نمای جلو و عقب فونیکس آریزو 6 پرو را نسبت به قبل متمایز سازند. این خودرو اکنون از لحاظ ظاهری جذاب‌تر شده و در سطح سدان‌های مدرن و روز دنیا جای می‌گیرد. در نمای جلوی این خودرو شاهد سپر جدید و جلوپنجره جدید هستیم، اما چراغ‌ها به نسل قبل شباهت دارند.

آریزو 6 پرو

در نمای عقب سدان جدید مدیران خودرو نیز تغییرات چون صندوق عقب جدید، سپر جدید و چراغ‌های جدید در نظر گرفته شده تا این خودرو اسپرت‌تر از قبل به نظر برسد. آریزو 6 پرو دارای 4710 میلی‌متر طول، 1825 میلی‌متر عرض، 1490 میلی‌متر ارتفاع و 2670 میلی‌متر فاصله محوری است. وزن این خودرو نیز به 1358 کیلوگرم می‌رسد.

بخش طراحی داخلی

Arrizo 6 Pro

این خودرو در بخش کابین کاملا به آریزو 6 معمولی شباهت دارد، اما طراحان با استفاده از نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یک نمایشگر 10.25 اینچی برای پشت‌آمپر به همراه غربیلک فرمان دی کات توانستند آن را مدرن و به‌روز کنند. به طور کلی فونیکس آریزو 6 از لحاظ طراحی کابین نیز جذاب‌تر و اسپرت‌تر شده است.

امکانات

از امکانات سدان جدید مدیران خودرو می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های جلو، نورپردازی داشبورد و رودری‌ها، رادارهای نقطه کور و سیستم هشدار ترافیک در عقب خودرو، تریم چرمی صندلی‌ها، سردنده برقی، شارژر بی‌سیم موبایل، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود و خروج به خودرو بدون کلید و استارت دکمه‌ای، صفحه‌آمپر دیجیتالی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، 6 کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای هردو)، تنظیم برقی صندلی راننده همراه، دوربین 360 درجه و سانروف (دو حالت باز + حالت بسته) اشاره کرد.

مشخصات فنی

Arrizo 6 Pro

مدیران خودرو قصد دارد فونیکس آریزو 6 را به همراه یک موتور 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر و 16 سوپاپ به بازار ایران عرضه کند. این پیشرانه که نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا پیدا کرده می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 9 سرعته CVT به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

زمان عرضه و قیمت آریزو 6 پرو

مدیرعامل مدیران خودرو در مراسم معرفی این خودرو اعلام کرد آریزو 6 پرو با قیمت 1 میلیارد و 60 میلیون تومان در قالب طرح فروش فوری از روز یکشنبه 9 مرداد 1401 به مشتریان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*