شرایط فروش سایپا کوییک

شرایط فروش سایپا کوییک و کوییک آر بدون قرعه کشی – 9 مرداد 1401

شرایط فروش سایپا کوییک و کوییک آر در 9 مرداد 1401 اعلام شد. شرکت سایپا کوییک معمولی و کوییک R را بدون قرعه کشی در مردادماه به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در قالب یک طرح فروش فوق العاده خودروهای کوییک معمولی و کوییک آر را بدون قرعه کشی از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 9 مرداد 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش سایپا کوییک و کوییک آر در مردادماه را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم:

  • در این طرح فروش محدودیت کد ملی در نظر گرفته شده است. از این رو به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد.
  • حداقل سن متقاضیان برای خرید خودرو در این طرح 18 سال اعلام شده و متقاضیان باید گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم را ارائه دهند.
  • در این طرح امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به شکل وکالتی وجود نخواهد داشت.
  • متقاضیان خرید خودرو نباید طی 48 ماه اخیر در طرح‌های فروش خودروسازان ثبت نام کرده باشند و همچنین نباید در این مدت برای آنها توسط خودروسازان فاکتور خودرو صادر شده باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) هستند اجازه ثبت نام نخواهند داشت.

شرایط فروش سایپا کوییک و کوییک آر در 9 مرداد 1401

شرایط فروش سایپا کوییک

شرکت سایپا در این طرح کوییک با گیربکس معمولی را با قیمت 168 میلیون و 74 هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک، اطلسی متالیک و نوکمدادی متالیک به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند کوییک R با گیربکس معمولی را با قیمت 178 میلیون و 20 هزار تومان در رنگ‌های سفیدمشکی، کرم‌مشکی، قرمزمشکی، نقره‌ای‌مشکی، سفیدقرمز و مشکی‌قرمز سفارش دهند. موعد تحویل این خودروها نیز 90 روزه اعلام شده است.