تماشا کنید : تمام آیفون های اپل در تست مقاومت در برابر نفوذ آب، برنده میدان کدام گوشی است ؟

با اینکه امروزه بسیاری از کمپانی های تولید کننده تلفن همراه در جهان ، گوشی های خود را با مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب و گرد غبار تولید می کنند ، اما اپل تا کنون علاقه ای به اینکار نشان نداده هیچکدام از آیفون های این کمپانی ، استانداردی برای مقاومت در برابر آب و گرد غبار را دریافت نکرده اند.با این حال با کالبدشکافی آیفون ۶ و آیفون ۶ اس مشخص گردید که اپل اقداماتی برای مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر آب انجام داده است.اما فکر می کنید کدام یک از آیفون هایی که اپل تاکنون ساخته مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب از خود نشان می دهد ؟

برای رسیدن به پاسخ این پرسش در ادامه ویدیویی از تست میزان مقاومت تمام آیفون های ساخته شده توسط کمپانی اپل ، در برابر نفوذ آب را مشاهده خواهید کرد. با گجت نیوز همراه باشید.

طبق آزمونی که توسط یک وبلاگ‌نویس حوزه تکنولوژی به نام Zach Straley روی تمامی آیفون‌های تولیدی اپل انجام گرفته و ویدئوی آن در یوتیوب منتشر شده است، معلوم گشته که آیفون قدیمی ۳G که معرفی آن به سال ۲۰۰۹ بر می‌گردد و حالا نزدیک به ۷ سال از عمر آن می‌گذرد، مقاوم‌ترین آیفون اپل در برابر نفوذ آب است.

در این ویدئو ابتدا تمامی آیفون‌های اپل، قدیمی و جدید، روی یک تخته قرار داده شده و روی آن چسبانده می‌شوند و سپس Zach Straley آن‌ها را همزمان به زیر آب می‌برد.مسئله حائز اهمیت و جالب‌توجه در این آزمون، این است که آیفون تازه‌نفس ۶ اس که در همه‌جا از آن به عنوان مقاوم‌ترین آیفون اپل در برابر آب یاد شده، در مقایسه با سایر آیفون آن‌چنان حرفی برای گفتن نداشته و نتیجه چندان بهتری هم از خود نشان نمی‌دهد.

ویدئوی زیر مراحل انجام آزمون و نتیجه آن را به‌طور کامل روایت می‌کند که تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*