شماره غیر فعال

کدامیک از اپراتورهای موبایل ایران شماره غیر فعال بیشتری دارند؟

گزارش وضعیت توسعه تلفن همراه سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل تا پایان سه‌ماهه چهارم سال 1400 نشان می‌دهد کدامیک از اپراتورهای موبایل ایران شماره غیر فعال بیشتری دارند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش وضعیت توسعه تلفن همراه سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل تا پایان سه‌ماهه چهارم سال 1400 را منتشر کرد که طبق آن نسبت شماره‌های غیر فعال رایتل به کل خطوط واگذار شده آن از همراه اول و ایرانسل بیشتر است.

تعداد شماره غیر فعال رایتل از ایرانسل و همراه اول بیشتر است

شماره غیر فعال

طبق گزارش وضعیت توسعه تلفن همراه اپراتورهای تلفن همراه تا پایان سه‌ماهه چهارم سال 1400، بیش از 62 درصد خطوط واگذار شده رایتل فعال و 38 درصد مابقی غیر فعال هستند. این نسبت برای اپراتور ایرانسل بیش از 63 درصد و در همراه اول نیز بیش از 70 درصد گزارش شده است.

این گزارش نشان می‌دهد از مجموع 8 میلیون و 317 هزار و 746 خطوطی که توسط رایتل واگذار شده، حدود 38 درصد برابر با 3 میلیون و 155 هزار شماره غیر فعال هستند. همچنین این میزان برای ایرانسل 36 درصد گزارش شده؛ یعنی 36 درصد از خطوطی که توسط ایرانسل واگذار شده غیر فعال هستند.

در میان اپراتورهای تلفن همراه کشور، همراه اول در وضعیت بهتری قرار دارد؛ چرا که فقط 29 درصد از خطوط واگذاری شده این اپراتو غیر فعال گزارش شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*