رندرهای گلکسی Z Fold 4 و Flip 4 سامسونگ

تمام رندرهای گلکسی Z Fold 4 و Flip 4 سامسونگ لو رفتند

درحالی که به معرفی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 – Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 خیلی نزدیک شده‌ایم، رندرهای کاملی از آن لو رفته است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، با هرچه نزدیک‌تر شدن رویداد آنپکد بعدی تصاویر بیشتری از گلکسی Z Fold 4 و Flip 4 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است. اکثر جزئیات لازم از این دو گوشی تاشو از جمله ظاهر، مشخصات سخت‌افزاری و رنگ‌ها در اینترنت دست به دست می‌شوند. اخیراً نیز رندرهایی از تمامی زوایای این دو گوشی اندرویدی منتشر شده است تا دیگر جای هیچ سوالی باقی نماند.

تصاویر تمامی زوایای گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 - Z Fold 4

افشاگر شناخته‌شده Evan Blass رندرهایی باکیفیت را لو داده است که دید کاملی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به ما ارائه می‌دهند. با توجه به این تصاویر، گلکسی فولد جدید در سه رنگ عرضه می‌شود: مشکی و خاکستری به رسم همیشه و همچنین رنگ بژ/طلایی. طراحی هم کاملاً مطابق با رندرهایی است که پیش‌تر لو رفته بود و از این رو، می‌توان تقریباً با اطمینان گفت که نسخه نهایی هم دقیقاً چنین شکلی خواهد داشت.

علاوه بر این، در این تصاویر دقیقاً مشخص نیست که گلکسی Z Fold 4 سامسونگ همچنان مشابه نسخه قبلی خود از نمایشگر سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد یا خیر. همچنین معلوم نیست که بالاخره نسخه جدید این گوشی تاشو از جایگاه قلم S Pen برخوردار می‌شود یا خیر. از آنجا که فولد 3 از S Pen پشتیبانی می‌کرد ولی جایگاه مخصوصی برای آن نداشت، پیش‌بینی می‌شد که نسخه جدید دارای جایگاهی برای این قلم باشد. با این حال، گزارش‌های اخیر حکایت از این دارند که شاید خبری از جایگاه S Pen نباشد.

سامسونگ Galaxy زد فلیپ 4

در عین حال، گلکسی زد فلیپ جدید در چهار رنگ مشکی، بنفش، آبی و کرم ارائه می‌شود. مثل فولد، فلیپ هم از رنگ‌های جدیدی نسبت به نسل قبلی خود برخوردار شده؛ به عنوان مثال، آبی کم‌رنگ کاملاً جدید است.

پیش‌تر مقرر شده است که نسخه‌های امسال گوشی‌های تاشوی سامسونگ نه یک ارتقای تمام و کمال، بلکه بیشتر یک بروزرسانی خواهند بود. به همین دلیل، گلکسی Z Fold 4 و Flip 4 سامسونگ از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه‌های قبل از خود ندارند. البته انتظار بهبودهایی نظیر حاشیه‌های باریک‌تر و چین‌های نامحسوس‌تر می‌رود.

در نهایت لازم به ذکر است که سامسونگ طی رویداد Unpacked در 10 آگوست (19 مرداد) رسماً از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی واچ 5 و 5 پرو هم طی این رویداد معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*