هاوال H6 مدل 2023

هاوال H6 مدل 2023 به زودی روانه بازار می‌شود

شرکت گریت وال موتورز قصد دارد کراس اوور جدید خود به نام هاوال H6 مدل 2023 را راهی بازار کند. مشخصات فنی این خودرو را در ادامه می‌خوانیم.

بازار خودروهای چینی این روزها داغ‌تر از هر زمانی است. در این میان استقبال خوبی از کراس اوورهای جدید شده و خودروسازان چینی نیز می‌دانند که چه خودرویی را برای چه بازاری تولید کنند. شرکت گریت وال موتورز به تازگی یکی از کراس اوورهای جذاب خود به نام جولیون هاوال را وارد بازار چین کرده است.

مشخصات هاوال H6 مدل 2023

هاوال H6 مدل 2023

هم‌اکنون به نظر می‌رسد که خودروی دیگری از این شرکت خودروسازی به نام هاوال اچ 6 تا مدتی دیگر وارد بازار خواهد شد. این خودرو در نسخه هیبریدی راهی بازار چین می‌شود. لازم به ذکر است که هاوال H6 مجهز به یک باتری لیتیوم یونی 1.8 کیلوواتی است و مانند برادر کوچکتر خود با ترمز احیاکننده شارژ می‌شود.

مشتریان چینی خودروی کراس اوور جدید شرکت گریت وال موتورز را با پیشرانه گازی توربوشارژ 1.5 لیتری و گیربکس 7 سرعته دی سی تی (DCT) تحویل می‌گیرند. بازار جهانی خودروی هاوال اچ 6 را با پیشرانه 1.5 لیتری یا شاید هم 2 لیتری دریافت می‌کند و همچنین گفتنی است که مدل 5 نفره این کراس اوور تک دیفرانسیل خواهد بود.

هاوال H6 مدل 2023

طول این خودرو طبق آنچه در کاتالوگ آن آمده 4653 میلی‌متر، عرض آن 1886 میلی‌متر، ارتفاع آن 1.73 متر و همچنین فاصله محوری آن 2738 میلی‌متر است. وزن Haval H6 نزدیک به 2140 کیلوگرم است و طراحی ظاهری آن دارای مولفه‌های یک خودروی اسپرت خواهد بود. خودروهایی که در سگمنت هاوال اچ 6 قرار می‌گیرند عبارتند از هوندا سی آر 7، تویوتا راو4، سوبارو فورستر، جیلی ازکارا، چری تیگو 7 پرو، جی ای سی جی اس 4 و ام جی اچ اس که جزو رقبای جدی هاوال H6 محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*