آپگرید مرج اتریوم در شهریور ماه فرصتی طلایی برای کنار زدن بیت کوین است

چیزی تا مرج اتریوم باقی نمانده است و علاقه‌مندان به این پلتفرم مشتاقانه منتظر مرج اتریوم برای سبقت گرفتن و کنار زدن بیت کوین هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ممکن است پادشاه بازار ارزهای دیجیتال به زودی تاج و تخت خود را به اتریوم واگذار کند و دیگر توان رقابت با آن را نداشته باشد. بیت کوین از پایین‌ترین قیمتی که در ماه ژوئن داشته، 17744 دلار، تا هم اکنون که در زمان نگارش این مطلب در قیمت 23235 دلار معامله می‌شود، توانسته حدود سی درصد رشد داشته باشد، اما رقیب آن اتریوم که دومین رمزارز محبوب جهان است بازگشت چشمگیرتری داشته و از پایین‌ترین قیمتی که در ماه ژوئن داشته، 921 دلار، تا هم اکنون که در زمان نگارش این مطلب در قیمت 1685 دلار معامله می‌شود، نزدیک به نود درصد افزایش قیمت داشته است.

اگرچه برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال این حقیقت پوشیده نیست که اتریوم نسبت به بیت کوین نوسان بیشتری دارد، اما دلیل دیگری وجود دارد که این دارایی توانسته چنین بازگشتی داشته باشد.

آپگرید مرج اتریوم موردانتظار

مرج اتریوم – Ethereum Merge، آپگرید مورد انتظاری که انتقال اتریوم از سیستم الگوریتم اثبات کار – Proof of Work به سیستم گواه بر سهام – Proof of Stake را تکمیل می‌کند، قرار است در ماه سپتامبر مصادف با شهریور ماه انجام شود؛ به علاوه، این مرج سیاست پولی اتریوم را متحول می‌کند و شبکه را از نظر زیست‌محیطی پایدارتر کرده و عرضه توکن اتریوم را کاهش می‌دهد. کارشناسان معتقدند که پس از مرج، اتریوم تورم کمتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت؛ به خصوص با کاهش هزینه‌ها، اتریوم ضد تورمی خواهد شد، در حالی که بیت کوین همیشه تورمی خواهد بود.

برای پلتفرم اتریوم کلاسیک نیز این مرج، حداقل از نظر بهره، یک عامل شتاب کلیدی فراهم می‌کند. اتریوم کلاسیک که اغلب به عنوان بخشی مورد احترام از خانواده اتریوم محسوب می‌شود، انشعابی از بلاک چین اتریوم است که در نتیجه اختلافات داخلی بین توسعه دهندگان در تیم اتریوم به وجود آمده است. اتریوم کلاسیک همچنان در سیستم الگوریتم اثبات کار باقی خواهد ماند و به همین دلیل، اکنون به عنوان یک پناهگاه امن برای استخراج کنندگان اتریوم که به دنبال نقطه اتکاء هستند، در نظر گرفته می‌شود.

مرج اتریوم

در حالی که بیت کوین عملکرد خود را به عنوان طلای دیجیتال حفظ خواهد کرد، اما محققان احساس می‌کنند که اتریوم همچنان فضای پذیرش بزرگتری به عنوان لایه اساس اقتصاد مالی غیرمتمرکز – DeFi خواهد داشت. مرج اتریوم هزینه‌های بالای تراکنش‌های اتریوم را کاهش نمی‌دهد، که همچنان مشکل اصلی و مانع اتریوم برای رشد بیشتر و عملکرد بهتر از بیت‌ کوین است.

وضعیت فعلی بیت کوین

قیمت بیت کوین فعلاً به طور پیوسته در حال افزایش بوده و در منطقه حمایتی بیست و دو هزار دلار باقی مانده است. این توکن مبنای جدیدی را در سطح 22500 تشکیل داد و افزایش قیمت جدیدی را آغاز کرد که توانست محدوده مقاومتی بیست و سه هزار دلار را پشت سر بگذارد.

رفع مسئولیت

سرمایه گذاری در تمام بازارها، از بورس و فلزات گرانبها مثل طلا گرفته تا ارزهای دیجیتال همراه با ریسک است. این مطلب به هیچ عنوان به معنی توصیه گجت نیوز به سرمایه گذاری نیست و شما باید بعد از تحقیقات کافی و با مسئولیت شخصی اقدام به سرمایه گذاری کنید. موارد مندرج در این مقاله، صرفا نتیجه تحقیق و تحلیل بازار بوده و نویسنده و وب سایت گجت نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری افراد و سود و زیان احتمالی آنها، به عهده ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*