ایسوس لپ تاپ مخصوص بازی TZ158V را معرفی کرد

 


اگر قصد خرید یک کامپیوتر با مشخصات فنی قوی برای اجرای بازی‌های با گرافیک بالا را دارید، بد نیست سری هم به لپ تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس بزنید. ایسوس در نمایشگاه CeBIT 2012 از لپ تاپ‌های جذابی رونمایی کرده است. در این مقاله قصد داریم یکی از این لپ تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس با نام TZ158V را که در نمایشگاه CeBIT به نمایش گذاشته شد را معرفی کنیم.

این بار قصد نداریم یک لپ تاپ باریک یا کوچک با وزن کم را معرفی کنیم. این مقاله به لپ تاپ N77SF V2G TZ158V اختصاص دارد که هم سنگین است و هم قطور ولی از نظر فنی بسیار قوی است و می تواند بازی‌هایی با گرافیک بالا را به راحتی اجرا کند.
این نوت بوک قدرتمند مجهز به نمایشگر 17.3 اینچی با رزولوشن Full HD و پردازنده Intel Core i7-2670QM است. حافظه RAM این لپ تاپ، 8 گیگابایت می‌باشد و برای کارت گرافیک آن نیز مدل قدرتمند Geforce GT 555M با 2 گیگابایت حافظه گرافیکی VRAM در نظر گرفته شده است. این مشخصات به عنوان یک لپ تاپ بازی بسیار خوب است.
اما گذشته از این مشخصات، حافظه ذخیره سازی لپ تاپ هم برای گیمرها اهمیت بسیاری دارد. TZ158V مجهز به دو هارددیسک 750 گیگابایتی HDD است که با یکدیگر RAID شده اند و در کل یک حافظه 1.5 ترابایتی را فراهم می‌کنند.


منبع :En.akihabaranews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*