شیائومی 12T

مشخصات فنی کلیدی شیائومی 12T لو رفت

مشخصات و جزئیات جدیدی از گوشی مورد انتظار شیائومی 12T لو رفت. این دستگاه به پردازنده دایمنسیتی ساخت مدیاتک مجهز خواهد شد.

طبق شایعات و گزارش‌های منتشر شده، شیائومی به زودی از سری مورد انتظار 12T رونمایی می‌کند. با این حال، قبل از اعلام رسمی شرکت چینی، مشخصات کلیدی مدل پایه این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

به نقل از XiaomiUI، شیائومی 12T یک گوشی رده بالا خواهد بود که غول فناوری چینی قصد دارد به زودی آن‌را عرضه کند. گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل 12 تی ظاهرا به پردازنده دایمنسیتی 8100 مدیاتک مجهز خواهد شد. این تراشه بر اساس فرآیند 5 نانومتری ساخته می‌شود، اما اطلاعات بیش‌تری در مورد آن در دست نیست.

علاوه بر این، طبق آخرین شایعات، این تراشه در گوشی شیائومی 12T با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه‌های 128 یا 256 گیگابایت UFS 3.1 تکمیل خواهد شد. در بخش جلو، این دستگاه به نمایشگر OLED با وضوح 2712×1220 پیکسل مجهز می‌شود و علاوه بر این، پنل صفحه‌نمایش دارای اسکنر اثر انگشت خواهد نیز خواهد بود.

شیائومی 11 تی

شیائومی 11T

هم‌چنین انتظار می‌رود که در قاب پشت گوشی، یک سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ، به عنوان دوربین اصلی تعبیه شود. این سنسور با یک لنز 8 مگاپیکسلی ساخت S5K4H7 فوق عریض سامسونگ و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه خواهد شد. هم‌چنین یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

در این گزارش، توضیحی در مورد باتری شیائومی 12T داده نشده، اما می‌توان انتظار داشت که این گوشی از شارژ سریع 67 یا حتی 120 واتی پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*