رنگ بندی، توان شارژر و گزینه‌های حافظه سری آیفون 14، شاید مشخص شده باشند

در جدیدترین شایعات منتشر شده از گوشی مورد انتظار آیفون 14، از رنگ‌بندی‌ها، حافظه و توان شارژی این پرچمدار رونمایی شده است.

به رسم هر ساله و کمتر از دو ماه دیگر، شرکت اپل از آیفون 14 و آیفون 14 پرو و پرومکس رونمایی خواهد کرد. اگرچه ما از قبل تصور خوبی از ظاهر این محصول داریم، اما به تازگی یکی از افشاگران دنیای تلفن‌های هوشمند، برخی از شایعات قبلی را تایید کرده است و در عین حال، جزئیات جدیدی را در مورد آیفون بعدی ارائه می‌دهد.

کاربر توییتر Jioriku اطلاعاتی را در مورد پردازنده جدید، رنگ‌بندی های آیفون 14 و حالت جدید Always-On Display در سری ۱۴ لو داده است. تقریبا در همین بازه زمانی در سال گذشته، او به درستی پیش‌بینی کرد که قفل آیفون 13 برای کاربرانی که ماسک می‌زنند، تنها با اسکن چشم‌ها باز می‌شود؛ ویژگی که بعد از یک بروزرسانی بزرگ به آیفون 13 اضافه شد.

اکنون او اطلاعاتی در مورد رنگ‌بندی های iPhone 14 ارائه داده است. او می‌گوید:

  • آیفون 14: سبز، بنفش، آبی، سیاه، سفید و قرمز. به گفته منابع وی، رنگ صورتی جای خود را به بنفش داده است.
  • آیفون 14 پرو: سبز، بنفش، نقره‌ای، طلایی و گرافیت. او می‌گوید بنفش جای رنگ آبی را خواهد گرفت.

جیوریکو اولین کسی نبود که درباره رنگ بنفش اپل آیفون 14 صحبت کرد. طراح، یان زلبو، تصویری رندر شده از ظاهر 14 پرو به رنگ بنفش ساخته است. این تصویر در قسمت پایین قابل مشاهده است.

جیوریکو درباره ویژگی احتمالی Always-On Display ادعا می‌کند که افشاگیری‌های Xcode در مورد این حالت، تقریبا دقیق و درست است. او می‌گوید: «ویژگی AOD فقط ویجت‌های صفحه قفل را دنبال می‌کند و راهی برای تفکیک آنها ندارد. آنها در اینجا به دنبال تداوم هستند، بنابراین گزینه‌های مختلف Complication از صفحه قفل قابل مشاهده هستند».

آیفون 14

تصویری رندر شده از iPhone 14 بنفش

این کاربر توییتر می‌گوید که اپل یک مدل از جنس تیتانیوم را برای آیفون 14 پرو آزمایش کرده است، اما در نهایت همان مواد استفاده شده در iPhone 13 پرو را دوباره بکار برد. این افشاگر معتقد است که امسال هم با همان گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی سال گذشته روبه رو خواهیم بود و آیفون بعدی از شارژ 30 واتی پشتیبانی می‌کند. او اشاره کرد: «توان30 واتی یا بالاتر برای اولین چرخه شارژ در نظر گرفته شده و سپس شاهد کاهش آن به 27 تا 25 وات هستیم».

نسل بعدی شارژرهای آهنرباهایی مگ سیف اندکی قوی‌تر خواهند بود و قاب باتری مگ سیف جدید بزرگتر (و به تبع سنگین تر) است.

در انتها هم به تراشه پردازنده A16 اشاره شده است: «تراشه A16 در مدل‌های پرو و پرومکس به لطف سیستم مدیریت حرارت بهتر، چند درصد بالاتر از نسل قبل و رقبایش قرار می‌گیرد».

آیا شما هم در مورد آیفون 14 هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*