آیویز U6

کراس اوور کوپه آیویز U6 با ظاهری خاص و جذاب معرفی شد

آیویز U6 به عنوان یک کراس اوور کوپه جذاب چینی معرفی شد. این خودرو برقی از برد 650 کیلومتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت چینی آیویز از جدیدترین محصول خود با نام آیویز U6 پرده برداشت. این کراس اوور کوپه برقی علاوه بر ظاهری جذاب، با هر بار شارژ می‌تواند مسافت حدود 650 کیلومتر را بپیماید. آیویز U6 به زودی روانه بازار چین خواهد شد.

معرفی آیویز U6

بخش طراحی بیرونی

آیویز U6

آیویز برای محصول جدید خود طراحی نوآورانه‌ای را در نظر گرفته و به همین دلیل این خودرو از استایل کوپه مانند بهره می‌برد. این خودرو به چراغ‌های تمام LED با گرافیک‌های جذاب مجهز شده که محل نصب آنها نیز با سایر خودروهای چینی تفاوت دارد. طراحان با استفاده از برآمدگی روی کاپوت توانستند این خودرو را عضلانی‌تر نشان دهند.

آیویز U6

همچنین استفاده از دو رنگ برای بدنه و رینگ‌های بزرگ باعث شده تا این خودرو بیش از پیش اسپرت به نظر برسد. آیویز U6 در 7 رنگ مختلف در بازار چین عرضه خواهد شد، اما رنگ زرد به عنوان جذاب‌ترین رنگ این کراس اوور کوپه برقی محسوب می‌شود.

آیویز U6

طول آیویز U6 به 4805 میلی‌متر، عرض آن 1880 میلی‌متر، ارتفاع آن 1641 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2800 میلی‌متر می‌رسد که چنین ابعادی آن را در ردیف کراس اوورهای سایز متوسط برقی جای می‌دهد.

بخش طراحی داخلی

آیویز U6

ماهیت برقی این خودرو باعث شده فضای کابین آن نیز جادار شود. آیرودینامیک بودن بدنه و ضریب درگ پایین 0.26 به عنوان مهم‌ترین بخش‌های طراحی این خودرو محسوب می‌شوند. هنگام ورود به کابین آیویز U6 با یک نمایشگر بزرگ لمسی 14.6 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و همچنین یک نمایشگر باریک 8.2 اینچی برای جلوآمپر دیجیتالی مواجه می‌شویم که نمای مدرنی را به وجود آوردند.

امکانات

آیویز U6

آیویز برای این کراس اوور کوپه برقی خود از 27 آپشن ایمنی متعدد استفاده کرده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سنسور نقطه کور، رادار خطی و کروز کنترل تطبیق‌پذیر اشاره کرد. ضمن این که این خودرو از امکانات دیگری چون در صندوق برقی، صندلی‌های برقی جلو، سنسور باران، سنسور نور، سقف پانارومیک و 15 اسپیکر سیستم صوتی حرفه‌ای Magnat بهره می‌برد.

مشخصات فنی آیویز U6 

خودرو برقی چینی

آیویز قصد دارد محصول جدید خود را در سه تریم Play، Cyber Play و Top Play به بازار عرضه کند. تریم Play به یک پک باتری 63 کیلووات ساعتی مجهز شده که با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 503 کیلومتر را بپیماید. تریم Cyber Play با باتری 72 کیلووات ساعتی به ازای هر بار شارژ مسافتی حدود 580 کیلومتر را طی خواهد کرد. برای تریم Top Play نیز پک باتری 88 کیلوواتی در نظر گرفته شده تا بتواند با هر بار شارژ مسافت 650 کیلومتری را بپیماید.

خودرو برقی چینی

آیویز U6 طبق پلتفرم اختصاصی این شرکت یعنی MAS توسعه پیدا کرده و در کلیه تریم‌ها به یک موتور برقی مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با 217 اسب بخار و گشتاور 315 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو ظرف مدت 7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

خودرو برقی چینی

شرکت چینی آیویز برای فروش محصول جدید خود طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته است. مشتریان در هنگام ثبت نام باید مبلغ 880 دلار را به عنوان پیش پرداخت بپردازند و همچنین به 1 هزار و 666 نفر از مشتریان نخست نیز قرار است مبلغ 1 هزار و 400 دلار تخفیف اختصاص پیدا کند. ضمن این که شارژر این خودرو به شکل رایگان ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*