بهترین لانچرهای اندروید

معرفی بهترین لانچرهای اندروید در سال 2022

در این مطلب به معرفی بهترین لانچرهای اندروید در سال 2022 می‌پردازیم که انبوهی از قابلیت‌های شخصی‌سازی را به رابط کاربری اضافه می‌کنند.

بسیاری از کاربران پلتفرم اندروید، به دلیل دسترسی به گزینه‌های متنوع شخصی‌سازی، تغییر و اعمال تنظیمات بیش‌تر در گوشی خود، از لانچرهایی به غیر از نمونه اصلی نصب شده، بر روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین لانچرهای اندروید در سال 2022 می‌پردازیم.

بهترین لانچرهای اندروید 2022

1- Nova Launcher – یکی از بهترین لانچرهای اندروید

نوا لانچر

نوا لانچر، یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین لانچرهای پلتفرم اندروید است و پس از گذشت چندین سال از عرضه آن، هم‌چنان به عنوان گزینه‌ای مطرح و شاخص توسط بسیاری از کاربران استفاده می‌شود. نسخه جدید این لانچر (Nova Launcher 8.0) که اکنون در قالب بتا عرضه شده، با ادغام قالب Material You گوگل و چندین ارتقای چشم‌گیر جهت بهبود گزینه‌های قابل شخصی‌سازی ارائه شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا ابزارهای مختلف صفحه اصلی خود از جمله گروه‌ها، داک‌ها، ویجت‌ها، نمادها، نقاط اعلان، ژست و موارد دیگر را به سلیقه خود، سفارشی کنند.

اگر به دنبال یک لانچر عالی و همه‌جانبه هستید، نوا گزینه‌ای تقریبا بی‌نقص است. این لانچر به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و علاوه بر آن، نسخه پولی Nova Prime با ارائه طیف وسیع‌تری از حسگرها و سایر ویژگی‌های ضروری نیز قابل خریداری است.

2- Action Launcher

اکشن لانچر

اکشن لانچر یکی دیگر از پرطرفدارترین لانچرهای اندروید محسوب می‌شود که از قابلیت‌ها و عملکردهای متنوعی برخوردار است. این لانچر باسابقه، هم‌چنان به طور پیوسته با ویژگی‌های جدیدی به‌روز می‌شود. از جمله مزایای اکشن لانچر، می‌توان به قابلیت‌های جستجوی عالی، ویژگی‌های مرتب‌سازی خودکار و یک تم پویا اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد سایه لانچر را بر اساس رنگ‌های تصویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید.

این لانچر سریع و بهینه است و به کنترل‌های حرکتی داخلی، انیمیشن‌های عالی و قابلیت “Quickthemes” برای مطابقت با طرح کلی والپیپر مجهز است. اکشن لانچر هم‌چنین مشابه با آنچه که چند سال قبل در دو نسخه iOS 14 و 15 دیده بودیم، دارای پشته‌های ویجت است و عملکردی بسیار سریع را ارائه می‌دهد.

3- Microsoft Launcher

مایکروسافت لانچر

لانچر مایکروسافت، شاید اولین گزینه برای نصب نباشد، اما در سال‌های اخیر به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را دریافت کرده و اکنون یکی از بهترین و پایدارترین لانچرهای اندرویدی در سال 2022 محسوب می‌شود. تعداد رو به رشدی از ویژگی‌ها در این لانچر وجود دارند و اگر از کاربران اکوسیستم مایکروسافت هستید، این لانچر دقیقا با فضای کاری شما منطبق خواهد شد.

لانچر مایکروسافت تجربه‌ای بهینه و هوشمند را در صفحه اصلی گوشی اندرویدی شما ارائه می‌دهد. با وجود سرعت بالا و روان بودن، این لانچر از گزینه‌های زیادی برخوردار شده که به شما امکان می‌دهد تا آن را به هر شکلی که برایتان مفید و کاربردی است، شخصی‌سازی کنید. لانچر مایکروسافت از یک فید اختصاصی بهره‌مند شده که می‌تواند اطلاعات مرتبط را از تقویم، فهرست کارها، یادداشت‌های ضمیمه و موارد دیگر نشان دهد.

اگر از سیستم‌عامل مایکروسافت استفاده می‌کنید و شدیدا به خدمات و برنامه‌های مایکروسافت متکی هستید، این لانچر بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای پلتفرم اندروید است.

4- Niagra Launcher

لانچر نیاگارا

نیاگارا، یک لانچر ساده، سبک و فوق‌العاده سریع است و در همه دستگاه‌ها عملکرد مطلوبی دارد. این لانچر طراحی نسبتا ساده‌ای دارد و علاوه بر پشتیبانی از بسته‌های متنوع آیکون، از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار شده که به کاربران امکانات مختلفی را برای شخصی‌سازی می‌دهد. لانچر نیاگارا، کاملا متفاوت از دیگر نمونه‌های این فهرست عمل می‌کند.

نیاگارا در واقع یک فهرست بسیار سریع را ارائه می‌دهد که در آن تمامی برنامه‌ها به ترتیب A-Z دسته‌بندی شده‌اند و می‌توانید با استفاده از حروف کناری، فهرست را به پایین اسکرول کرده و هم‌چنین موارد دلخواه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در بالای صفحه‌نمایش قرار بگیرند. ژست‌هایی نیز برای نمایش نوار جستجو وجود دارند که بدون در نظر گرفتن اندازه صفحه نمایش، در تمامی دستگاه‌های به خوبی کار می‌کنند.

5- Smart Launcher

اسمارت لانچر

این لانچر نیز مدت زیادی است که در دسترس بوده و بسیار سریع و کارآمد است. اسمارت لانچر می‌تواند به‌طور خودکار همه برنامه‌های مورد نظر شما را دسته‌بندی کند و با ارائه یک نوار جستجوی عالی، به شما کمک می‌کند تا تنها با چند ضربه به مقصد مورد نظر خود برسید. هم‌چنین یک قفسه “Discover” در سمت چپ قرار گرفته که آخرین اخبار و رویدادها را نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یک لانچر منظم و جامع هستید که از پس اکثر کارهای شما بر بیاید، Smart Launcher یک انتخاب عالی است. این لانچر از اکثر ویژگی‌های معمول ارائه شده در سایر نمونه‌های پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن به کاربران اجازه می‌دهد تا از امکاناتی نظیر تغییر اندازه ویجت، تغییر بسته‌های آیکون و موارد دیگر بهره ببرند. این برنامه هم‌چنین دارای ژست‌ها و میان‌برهایی با دو ضربه برای اپلیکیشن‌های قرار گرفته در داک است.

6- iOS 16 Launcher – از بهترین لانچرهای اندروید برای دوست‌داران اپل

لانچر ios 16

لانچر iOS 16 همان‌طور که از نامش پیداست، بر پایه صفحه اصلی سیستم‌عامل آی او اس طراحی شده است. این لانچر ویژگی‌ها، ظاهر و طرح‌بندی تقریبا یکسانی را با آنچه در آیفون‌ها یافت می‌شود، ارائه داده است و حتی به وسیله امکان انتخاب آیکون‌های مختلف و حرکت آزادانه ویجت‌ها در صفحه اصلی، امکانات بیش‌تری را فراهم می‌کند. این لانچر هم‌چنین دارای یک Control Center (مرکز کنترل) به سبک iOS و لمس کمکی است و حتی ویجت و برنامه آب و هوا نیز تقریبا مشابه با سیستم‌عامل اپل طراحی شده و عمل می‌کند. اگر از طرفداران اکوسیستم iOS هستید و می‌خواهید قالب و ظاهر کلی آن را بر روی گوشی اندرویدی خود به نمایش درآورید، این لانچر بهترین گزینه برای شما است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*