اوپو Reno8 Z 5G

اوپو Reno8 Z 5G با طراحی تازه و سخت افزاری آشنا معرفی شد

گوشی اوپو Reno8 Z 5G با طراحی زیبا و خاص و قیمت زیر ۴۰۰ دلاری معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی و امکانات رینو ۸ زد 5G را بخوانید.

امروز اوپو تایلند میزبان یک رویداد خبری ویژه برای رونمایی از گوشی‌های سری Reno8 بود. در این رویداد، در کنار دو مدل رینو ۸ و رینو ۸ پرو، این کمپانی از یک نسخه ویژه به نام اوپو Reno8 Z 5G نیز پرده برداری کرد. از نظر مشخصات فنی این گوشی شبیه نسل گذشته خودش است که شامل چیپست و حافظه می‌شود، اما قاب پشتی آن دچار بازطراحی شده و یک رنگ طلایی خاص به خودش گرفته است.

اوپو Reno8 Z 5G

گوشی جدید اوپو از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام قدرت می‌گیرد که ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک حسگر اثر انگشت در داخل آن هم در اینجا ارائه می‌شود.

اوپو Reno8 Z 5G

سیستم دوربین این گوشی دقیقاً مثل نسل قبلی است. این شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. گوشی اوپو Reno8 Z 5G با شعار «کارشناس پرتره» وارد بازار خواهد شد. ضمناً یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی f/2.4 را هم در جلوی قاب این دیوایس می‌توان یافت.

اوپو Reno8 Z 5G

این گوشی عضو خانواده رینو ۸ است. یعنی عناصر طراحی این خانواده را یدک می‌کشد که شامل جزیره دوربین یکپارچه با فریم و ظاهر کلی آن می‌شود. با این حال اوپو از متریال متفاوتی برای قاب پشتی آن استفاده کرده است که باعث شده وزن و ضخامت آن نسبت به نسل قبلی، مدل رینو ۷ زد کمتر باشد.

باتری این محصول ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۳۳ واتی به سرعت شارژ می‌شود. رابط کاربری ColorOS 12.1 با اندروید ۱۲ نیز روی آن نصب است.

در نهایت باید به قیمت اوپو رینو ۸ زد 5G اشاره کرد که از امروز با قیمت ۳۶۰ دلار پیش فروش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*