آموزش بورس

وب سایت آموزش بورس تحولی در صنعت آموزش بورس و فارکس

سایت آموزش بورس یکی از بهترین سایت های ایرانی در زمینه آموزش بورس و فارکس است که امکان آموزش بازارهای مالی و حرفه‌ای شدن در بورس و فارکس را در دسترس عموم مردم قرار داده است.

در شرایطی که فضای مجازی از آموزش‌های غیر استاندارد فارکس و سایر بازارهای مالی پُر شده است، وب سایت آموزش بورس با ارائه آموزش‌های اصولی و کاربردی در بازارهای مالی، دانشجویان موفقی را وارد عرصه تجارت و سرمایه گذاری در این بازارها کرده است.

وب سایت آموزش بورس با شعار آموزش ساده بورس و بازارهای جهانی و استفاده از متد PRE که یکی از بهترین متدهای آموزشی روز دنیا است در سه مرحله، فارکس و سایر بازارهای مالی را به فراجویان آموزش می‌دهد:

  1. در مرحله اول شما اصول و مفاهیم را یاد می‌گیرید.
  2. در مرحله دوم مهارت‌هایی را که یاد گرفته‌اید تمرین می‌کنید.
  3. در مرحله سوم استاد راهنما با بررسی تمرین‌های شما، نقاط ضعف‌تان را برطرف می‌کند.

دوره های آموزش فارکس در وب سایت آموزش بورس

این سایت با بهره‌گیری از مدرن‌ترین متد آموزشی دنیا در بازارهای مالی اقدام به برگزاری دوره های جامع فارکس به صورت آنلاین کرده است. در دوره فارکس این مجموعه سرمایه گذاری و خرید و فروش در فارکس به شکلی اصولی و به زبانی ساده و قابل فهم آموزش داده می‌شود. از مهم‌ترین نکات این دوره‌های تخصصی که به همت وب سایت آموزش بورس برگزار می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش افراد بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه در بازارهای مالی
  • آموزش جامع فارکس با استفاده از استراتژی‌های جامع معاملاتی
  • آموزش اقتصاد کلان و تحلیل بنیادی در فارکس (از اطلاعات موجود در این دوره می توان برای فعالیت در همه بازارها استفاده کرد)
  • آموزش بورس ایران و ترفندهای انجام معاملات در آن
  • آموزش ثروت آفرینی

برای مشاهده این دوره‌های آموزشی می‌توانید به سایت آموزش بورس سر بزنید. برای این کار ابتدا آدرس www.amoozesh-boors.com را در مرورگر خود وارد کنید. سپس از صفحه اصلی سایت و در قسمت بالا، گزینه دوره‌ها را انتخاب کنید.

آموزش بورس

در این قسمت می‌توانید جزئیات دقیق هر دوره آموزشی به همراه شرایط و امکانات خاص آن دوره را بررسی کنید.

سیگنال و مشاوره خرید سهام داخلی و خارجی در وب سایت آموزش بورس

اگر به وب سایت آموزش بورس وارد شوید، در کنار گزینه دوره‌ها، قسمتی با عنوان سیگنال و مشاوره می‌بینید. یکی از مزیت‌های مهم این مجموعه آموزشی، مشاوره‌ی خرید و فروش و ارائه سبد پیشنهادی سهام به سهامداران و معامله‌گران است.

  • آیا می‌دانستید بسیاری از کسانی که در بورس ضرر می‌کنند، فرصت شناسایی سهم‌های پربازده را ندارند؟

اگر از دانش کافی برای معامله کردن در بورس برخوردار هستید می‌توانید از سیگنال بورس این وب سایت معتبر آموزشی استفاده کنید. برای پیدا کردن صفحه سیگنال بورس کافی است بعد از ورود به سایت آموزش بورس، گزینه سیگنال و مشاوره را انتخاب کرده و از منوی کشویی اولین گزینه یعنی انجمن خبرگان بورس تهران را انتخاب کنید.

آموزش بورس

در انجمن خبرگان بورس تهران، گروهی از متخصصین بورس با بررسی سهم‌های ایرانی، بهترین سبد پیشنهادی سهام را مطابق با استراتژی‌های کوتاه مدت و میان مدت به همراه نقاط دقیق ورود به معامله و خروج از آن معرفی می‌کنند.

سیگنال بورس تهران که توسط این انجمن ارائه می‌شود، در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۷۰ درصد سود محقق کرده است. این سیگنال‌ها برای کسانی که فرصت پیدا کردن بهترین سهام بورس تهران را ندارند، یک فرصت استثنایی است که از طریق آن می‌توانند به سود مناسبی دست پیدا کنند.

علاوه بر ارائه سیگنال‌ها امکانات بسیار دیگری در این انجمن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به صفحه انجمن خبرگان وب سایت آموزش بورس مراجعه کنید تا با تمام قابلیت‌های این انجمن آشنا شوید.

بررسی شفافیت در عملکرد وب سایت آموزش بورس

وب سایت آموزش بورس با پوشش آموزش‌های رایگان فارکس و ارائه مقالات کاربردی، منبع معتبر آموزش فارکس به زبان فارسی به حساب می‌آید.

آموزش بورس

در بررسی شفافیت این وب سایت می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. در بخشی از وب سایت می‌توانید نتایج دانشجویان و نظرات آنها در مورد دوره های آموزشی را ببینید و در بخش دیگر می‌توانید نتایج معاملاتی و میزان سود انجمن خبرگان از بورس را مشاهده کنید. ارائه آمار دقیق میزان سود و ضرر در کمتر جایی دیده می‌شود اما مجموعه آموزش بورس با شجاعت این آمار را ارائه کرده است. بنابراین شما می‌توانید برای بررسی سیگنال بورس این سایت به قسمت نتایج آنها نیز سر بزنید.

یکی دیگر از مواردی که شفافیت عملکرد و کیفیت دوره های آموزش وب سایت آموزش بورس را نشان می‌دهد، گارانتی بازگشت وجه است. مجموعه آموزش بورس به شما اجازه می‌دهد تا پس از ثبت نام به مدت دو هفته در کلاس‌ها شرکت کنید تا از نزدیک کیفیت کلاس و موارد آموزشی را ببینید. اگر در این مدت از کلاس‌ها راضی نبودید می‌توانید وجه را پس بگیرید. گارانتی بازگشت وجه یکی از نکات مثبت این مجموعه است که در کمتر مرکز آموزشی دیگری می‌توان مشاهده کرد.

بررسی جلسات تمرین و رفع اشکال دانشجویان

وب سایت آموزش بورس از نظر ارتباط با دانشجویان فارکس و بورس نسبت به سایر مراکز آموزشی نیز جلوتر است. این وب سایت برای یادگیری بهتر دانشجویان کلاس‌های رفع اشکال را طراحی کرده تا مشکلات معاملاتی دانشجویان را برطرف کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این سایت وجود تالارهای اختصاصی گفتگوی دانشجویان و اساتید است که باعث می‌شود بخشی از سوالات و مشکلات دانشجویان در این فروم‌ها حل شود.

مدیریت وب سایت آموزش بورس

هومن مقراضی، سرمایه گذار و مدیر موفق صندوق مالی Compound Investment Group در انگلستان، مدیریت سایت آموزش بورس را به عهده دارد. مقراضی که موفقیت‌های زیادی را به عنوان تحلیلگر ارشد مالی در شرکت‌هایی چون یو پی اس و کوکاکولا کسب کرده، وظیفه تدریس دوره های جامع آموزش فارکس را نیز در این مجموعه به عهده گرفته است.

هومن مقراضی دارای مدارک معتبری همچون CFTe در تحلیل تکنیکال و مدرک CIMA در تحلیل بنیادی است و همین نکته باعث شده تا کیفیت دوره های آموزشی او همگام با مدرن‌ترین متدهای آموزشی در دنیا باشد.

دوره ثروت آفرینی در وب سایت آموزش بورس

دوره ثروت آفرینی که توسط هومن مقراضی در سایت آموزش بورس تدریس می‌شود برای کسانی که سرمایه کمتر از 30 میلیون تومان دارند، مناسب است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که با سرمایه کم نمی‌توان در بازارهای مالی پیشرفت کرده و به سود دست یافت اما این تصور کاملا اشتباه است. همه افراد از دانشجویان تا کارمندان و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای رشد و توسعه کار خود و کسب ثروت با سرمایه کم از این دوره استفاده کنند.

با یک گشت و گذار ساده در وب سایت آموزش بورس می‌توانید امکانات متنوع موجود در این مجموعه آموزشی معتبر بورس و فارکس را بررسی کرده و متناسب با دانش و سرمایه خود از دوره‌ها و آموزشهای مختلف و یا سیگنال‌های ارائه شده در این سایت استفاده کنید. به جرات می‌توان گفت وب سایت آموزش بورس با خدمات متنوعی که در زمینه آموزش بازارهای مالی ارائه می‌کند، نمونه‌ای در بین سایر وب سایت‌های ایرانی ندارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*