ماشین لباس‌شویی جدید سامسونگ : شست‌و‌شوی پاکیزه و بهداشتی، بدون زحمت اضافی

شستن لباس‌ها با دست، انگارهنوز هم بخشی از عادات روزمره زندگی همه ما است؛از گذشته‌های دور تا امروز که تکنولوژی بر تمامی ابعاد زندگی‌ افراد تأثیر می‌گذارد. هنوز هم بیشتر افراد لباس‌هایشان را قبل از ریختن در ماشین لباس‌شویی، روی سینک با دست می‌شویند و قسمت‌های آلوده‌ای مانند لکه‌های خون، لک لباس کودکان و … را پاک و یا آن را لکه‌گیری می‌کنند. متخصصان اما معتقدند که شستشوی اولیه لباس‌ها در سینک، چیزی مربوط به گذشته است و باید کنار گذاشته شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط بنیاد بین‌المللی بهداشت (NSF) که سازمانی جهانی در ارتباط با سلامت و امنیت است، مشخص شد که سینک‌ها محلی مناسب برای تجمع جرم‌ها و آلودگی‌ها هستند. چراکهمحیط مرطوب داخل سینک،منشأ تکثیر انواع باکتری‌ها است.به این ترتیب، با تماس لباس‌ها با سینک، لباس‌ها نه تنها تمیز نمی‌شوند بلکه به آلودگی آن‌ها نیز افزوده می‌شود.

شرکت سامسونگ الکترونیکس، به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه محصولات نوآورانه، اخیراً به راه‌حلی میانه در این باره دست یافته است، که نه منجر به ترک عادت قدیمی شود و نه در آن از آلودگی خبری باشد. این شرکت مدل جدید ماشین لباس‌شویی ActivDualwash را معرفی کرده که یک سینک در آن تعبیه شده است. این سینک،مجهز به صفحه شست‌وشو و همچنین یکمنبع پمپاژ آباست که باعث می‌شود تمامی پروسه شست‌وشو، از جمله شست‌وشوی اولیه، یک‌جا انجام شود. مهندسان سامسونگ، این سینک را با سطحی موج‌دار طراحی کرده‌اند تا فرایند ساییدن لکه‌ها از روی لباس راحت‌تر انجام شود.

samsung-ActivDualwash-1

سامسونگ که فراهم کردن یک سبک زندگی راحت را یکی از اهداف تولید محصولات نوآورانه خود قرار داده است‌، با طراحی ماشین لباس‌شویی ActivDualwashدردومدل ۱۱ و ۱۳ کیلوییدردسر انتقال لباس‌های پیش‌شسته شده را از جایی به جای دیگر از بین برده است. این لباس‌شویی با ارائه امکان شست‌وشوی اولیهدر سینک ماشین،زحمت افراد را به میزان چشمگیری کم می‌کند.سینک تعبیه شده داخل ماشین،به‌عنوان فضایی مجزا برای شستن راحت‌تر لکه‌های سخت عمل می‌کند. علاوه بر این،الیاف لطیفی مانند ابریشم و برخی پارچه‌های نازک که باید با دست شسته شوند، نیز در این سینک شسته می‌شوند. پس از لکه‌گیری یا شست‌وشوی اولیه، لباس‌ها و آب مورد استفاده در شستشو به آسانی به داخل ماشین منتقل می‌شوند و درنتیجه مصرف آب کاهش‌پیدا کرده و از ریختن لباس‌ها به زمین جلوگیری می‌شود.

samsung-ActivDualwash-2

لباس‌شویی جدید سامسونگ همچنین فرایند شست‌وشو را به‌وسیله فناوری سرعت بالای خود تسریع می‌کند که در این ماشین برای نخستین بار معرفی شده است. به این ترتیب، مصرف‌کنندگان می‌توانند مقدار مناسبی از لباس‌هایکثیف را در کمتر از ۳۶ دقیقه بشویند. به‌علاوه، ویژگی آکواجت این دستگاهاز نیروی جت‌های آبی با شدت بالا استفاده می‌کند تا به آرامی بیشترین مقدار لباس را بشوید. همچنین اسپری قدرتمند آن، تمیزی لباس‌‌ها را تضمین می‌کند،در حالی‌که پسماندی نیز روی لباس یا داخل مخزن شوینده باقی نمی‌گذارد.

منبع : samsung

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*