خودروهای ارزان قیمت

6 خودرو ارزان قیمتی که با 300 میلیون تومان می‌توان به ایران وارد کرد

خودروهای ارزان قیمت به دلیل تعرفه وارداتی مناسب به زودی وارد بازار ایران خواهند شد. در ادامه با 6 خودرو 300 میلیون تومانی که شانس ورود به بازار ایران را دارند آشنا خواهیم شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا بخشی از آیین‌نامه واردات خودرو را منتشر کرده که بر اساس آن قرار است خودروهای زیر 10 هزار دلار با تعرفه 10 تا 20 درصد به بازار ایران عرضه شوند. از این رو به احتمال زیاد در شهریورماه شاهد واردات خودروهای ارزان قیمت متعددی به بازار ایران خواهیم بود که با بودجه مشتریان ایرانی نیز سازگاری خواهند داشت.

در بازارهای جهانی تعداد محدودی از خودروهای کمتر از 10 هزار دلار وجود دارد که البته خودروسازان این خودروهای اقتصادی را با کاهش آپشن و به بازارهایی چون هند و پاکستان عرضه می‌کنند. در این بین با بررسی این بازارها لیستی از 6 خودرو 300 میلیون تومانی را تهیه کردیم که شانس زیادی برای ورود به بازار ایران را دارند. در ادامه با این خودروها آشنا خواهیم شد.

لیست خودروهای ارزان قیمت با احتمال واردات به ایران

رنو کوئید

خودروهای ارزان قیمت

یکی از خودروهای ارزان قیمت وارداتی که بهای آن به حدود 300 میلیون تومان می‌رسد، رنو کوئید است. در واقع بسیاری از فعالان بازار شانس حضور این خودرو در بازار ایران به شکل وارداتی و مونتاژی را بسیار زیاد می‌دانند.

رنو کایگر

خودروهای ارزان قیمت

رنو کایگر از لحاظ ابعاد در جایگاه بالاتری از رنو کوئید قرار می‌گیرد. این خودروی ارزان قیمت فرانسوی به یک پیشرانه 1 لیتری تنفس طبیعی یا توربو 3 سیلندر مجهز شده است. رنو کایگر به شکل ویژه در بازار هند عرضه می‌شود و همچنین توانسته از موسسه انکپ گلوبال 4 ستاره ایمنی را کسب کند.

نیسان مگنایت

خودروهای ارزان قیمت

نیسان مگنایت روی همان پلتفرم رنو کایگر توسعه پیدا کرده است. این خودرو در بازارهای مختلفی چون تانزانیا، بتوان، بنگلادش، سریلانکا، اوگاندا و هند به فروش می‌رسد.

سیتروئن C3

خودروهای ارزان قیمت

سیتروژن C3 جدید با نسخه موجود در بازار ایران کاملا متفاوت است. در واقع این خودرو در نسخه جدید به شکل ویژه برای بازار هند توسعه پیدا کرده برای این خودرو یک پیشرانه 1.2 لیتری در نظر گرفته شده که البته می‌تواند فقط قدرتی برابر با 81 اسب بخار را به تولید برساند.

سوزوکی سلریو

خودروهای ارزان قیمت

سوزوکی سلریو طی همکاری با شرکت ماروتی در هند تولید و عرضه می‌شود. این هاچ بک کوچک به یک پیشرانه یک لیتری و گیربکس دستی یا AMT مجهز شده است. ضمن این که نسل قبلی این خودرو توانست در موسسه انکپ اروپا 3 ستاره ایمنی را از آن خود کند.

هیوندای آی 10 گرند

خودروهای ارزان قیمت

هیوندای نسل سوم آی 10 با کد اتاق A13 را برای بازار هند و سایر کشورهای در حال توسعه طراحی کرده است. کد اتاق AC3 این خودرو نیز در ترکیه مونتاژ شده و به بازار اروپا عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. با این قیمت میشه از اینا هم بهتر وارد کرد اما سودجویان غارتگر داخلی نمگذارند

  2. واقعاً خوشبحالمون!ملت دنیا روز به روز برای بزرگتر شدن خودشون تلاش میکنن ،ما اما هی میخاییم ی خانواده رو کلا باهم بکنیم تو ی قوطی کبریت بگیم همین شایسته شماست!!!

  3. هیچ وقت ماشینی با این قیمت نمزارن وارد بشه

  4. والا اگه این قیمتها راستکی باشه کسی دیگه گاری های ایران خودرو و سایپا مثل شاهین رو نمیخره

  5. همین ارزانترین خودرو ها رو هم که فقط توی تانزانیا و بنگلادش و اوگاندا ملت سوار میشن رو ما پول نداریم بخریم،

  6. شما بشین تا این موارد با قیممت ۳۰۰ میلیون برسه دست مصرف کننده.واقعا حتی اگه تا ۶۰۰ میلیون هم هر کدوم ازین ماشینها به دست مصرف کننده برسه فرغون سازهای داخلی باید جمع کنن برن…

  7. کجای سیصد ملیون ارزونه و‌بابودحه مردم سازگار یه زمانی ال نود تو اروپا سه هزار دلار بود به پول ایران میشد شبش ملیون تومن هرکارگروکارمندی بالاخره میتونست نقد یااقساط بخره‌ولی الان ماشین سیصد ملیون حقوق شیش ملیونی اصلا جور در نمیاد

  8. باقیمت 300 میلیون واردمیشن .چندمیدن دست مردم ؟؟خداکنه فیمت مناسب بدن دست مردم .مردم ایران بیچاره ها فقط باید برنج پاکستانی وهندی بخورن .گوشت بریزیلی یخ زده ؟؟خب ماشین خارجی هم به قیمت مناسب بدین سوارشن

  9. واردات خودرو رقابت توسعه ای ایجاد می‌کند پس تاثیر مثبت بسزایی دراشتغال وتوسعه کشورخواهدداشت

  10. چرا ایرانی باید به این روز بیفته که ارزان ترین های دنیا هم براش رویا باشه ،

  11. ارزان قیمت برا کی
    قشر کارگر میتواند بخرد