Bluboo Xtouch، نخستین گوشی هوشمند ساخته شده با فناوری چاپ ۳ بعدی

قطعا شما کم و بیش با فناوری چاپ سه بعدی آشنایی دارید اما شاید فکر نمی کردید که روزی این فناوری برای ساخت موبایل به کار برده شود؛ اکنون این موضوع به حقیقت پیوسته و Bluboo ادعا می کند که Xtouch نخستین گوشی هوشمندی است که در ساخت آن از تکنولوژی چاپ سه بعدی بهره برده است.

چند وقت پیش شرکت بلوبو خبر داد که اسمارت فون جدید Bluboo Xtouch از شیشه منحنی ۲.۵D برخوردار خواهد شد که به اندازه ۰.۵ میلیمتر از نسخه استاندارد Gorilla Glass 3 ضخیم تر می باشد. با این عمل مقاومت شیشه محافظ دستگاه در برابر اسیب ها و شکسته شدن ها افزایش پیدا می کند. حال این شرکت اعلام کرده است که Xtouch اولین تلفن دنیا می باشد که در ساخت ان از تکنولوژی چاپ سه بعدی استفاده می شود.

این شرکت از چاپ سه بعدی برای ساخت پوشش فیلم نانو پشت گوشی استفاده کرده تا ظاهری الماس مانند را به ان بدهد. استفاده از فناوری فوق موجب می شود تا بدنه پشت دستگاه مستحکم تر و منعطف تر باشد. همچنین دست سازنده در طراحی این دستگاه باز است.

Bluboo Xtouch درون نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 و محافظ Gorilla Glass 3، تراشه هشت هسته ای MediaTek MT6753 SoC مدیاتک، سه گیگابایت رم LPDDR3 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بسته بندی خواهد شد.

در بخش عکسبرداری شامل دو سنسور ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است و باتری به ظرفیت ۳۰۵۰ میلی امپر ساعت برای ان درنظر گرفته شده است. اندروید۵.۱ بر روی بلوبو تاچ اجرا می شود.

در آخر باید گفت که کمپانی سازنده قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته که با توجه به مشخصات آن ، قیمتی مناسب به نظر می رسد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام چرا لینک های دانلودی که قرار میدید ارور ۴۰۴ not found میده با هر چی امتحانش میکنم دانلود نمیشه.برسی کنید خواهشا حیفه این ویدیو ها رو از دست بدیم.

    • دوست عزیز این مشکل از سمت ما نیست.همونطور که می دونید ما ویدیو ها رو در آپارات آپلود میکنیم و متاسفانه لینک های دانلود ویدیو ها در آپارات پس از مدتی تغییر میکنه.این مشکل مربوط به آپاراته و امیدواریم که برطرفش کن.اما شما میتونید با وارد شدن به صفحه ویدیو در آپارات اون رو دانلود کنید.لینک دانلود این ویدیو اصلاح شد