اسنوا

اسنوا پرافتخارترین برند ایرانی سال 1401 از دید مصرف‌کنندگان شد

اسنوا در نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی موفق شد با آرای مردمی لقب پرافتخارترین برند ایرانی سال 1401 را از آن خود کند.

شرکت اسنوا توانست از 7 گروه محصولات خانگی در نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی عنوان پرافتخارترین برند ایرانی در این حوزه را از آن خود کند. گفتنی است جشنواره برند محبوب ایرانی به شکل سالانه برگزار شده و در آن برند منتخب با آرامی مردمی معرفی خواهد شد.

لقب پرافتخارترین برند ایرانی سال 1401 به اسنوا رسید

این جشنواره در سال 1401 حدود 1500 برند را در 102 گروه تخصصی مورد ارزیابی قرار داده است. Snowa نیز تا به امروز موفق شد در بخش لوازم خانگی از 9 دوره قبل در 6 دوره تندیس طلایی را دریافت کند. جشنواره برند محبوب ایرانی به عنوان گسترده‌ترین رقابت برندهای مطرح بازار ایران و همچنین یکی از مهم‌ترین رویدادهای برند در ایران محسوب می‌شود که در آن برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان از مدلی بر پایه نظرسنجی مردمی استفاده می‌شود.

در جشنواره امسال نیز طی 75 روز مخاطبان با شرکت در سایت بیش از 800 هزار رای را ثبت کردند که طبق آن برندهای ایرانی از لحاظ محبوبیت و رضایت در مصرف در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات شناسایی شدند. از اهداف این مشارکت می‌توان به ارتقای جایگاه برند بر پایه رای و نظر مصرف‌کنندگان اشاره کرد.

از معیارهایی که در نظرسنجی مردمی مطرح شده نیز می‌توان به رضایت از خدمات پس از فروش، مشتری‌مداری، احترام به حقوق مشتریان و ارائه خدمات مناسب اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*