طرح قطب نمای آکادمی همراه اول

در طرح قطب نمای آکادمی همراه اول امکان انتخاب رشته ویژه برای مدال‌آوران المپیادی در نظر گرفته شد

در طرح قطب نمای آکادمی همراه اول امکان انتخاب رشته ویژه برای مدال‌آوران المپیادی و استعدادهای درخشان در نظر گرفته شد.

اپراتور همراه اول با هدف حمایت از استعدادهای برتر کشور طی همکاری با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان قصد دارد 75 نفر از مدال آوران المپیاد کشوری و جهانی را به شکل رایگان در طرح قطب نمای آکادمی خود انتخاب رشته کند. طرح انتخاب رشته قطب نما از انتخاب رشته‌های رایج متفاوت بوده و با طرح ویژه المپیادی‌ها به همراه چندین بخش برای دومین دوره در تابستان 1401 در حال برگزاری است.

طرح قطب نمای آکادمی همراه اول برای مدال‌آوران المپیادی 

از بخش‌های مهم طرح انتخاب رشته قطب نما می‌توان به «خودشناسی» شامل انجام 5 تست روانشناسی توسط داوطلبان و تکمیل پرسش‌نامه‌های شخصیت‌شناسی توسط افرادی که از داوطلب شناخت زیادی دارند، «برو پی کارت» شامل ویدیوهای معرفی رشته‌های دانشگاهی و مشاغل در قالب‌های مختلف و جذاب با ارائه اساتید دانشگاه و صاحبان مشاغل و «راه و چاه» شامل مجموعه ویدیوهای تخصصی مشاوره انتخاب رشته اشاره کرد.

همچنین «مشاوره اختصاصی» شامل 3 جلسه مشاوره اختصاصی با داوطلب، 2 جلسه مشاوره با والدین و 1 جلسه با دوست صمیمی هر داوطلب، «کارت رو بساز» در قالب برنامه‌ای و آشنایی با نخبگان علمی کشور در رشته‌های علوم پایه و همچنین «عصر مغناطیسی» که ویژه برنامه آشنایی با چالش‌های نخبگان در مسیر انتخاب شغل و رشته است به عنوان سایر بخش‌های این طرح محسوب می‌شوند.

طرح قطب‌نمای آکادمی همراه اول در حال برگزاری بوده و تا 20 مرداد در باشگاه دانش پژوهان جوان ادامه دارد تا بتواند به پرورش استعدادهای درخشان کشور کمک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*