لتین منگو

این خودروی جمع و جور و جذاب فقط 140 میلیون تومان قیمت دارد؛ با لتین منگو آشنا شوید

لتین منگو به عنوان یک خودرو برقی کوچک و جذاب فقط 140 میلیون تومان قیمت دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی ارزان قیمت آشنا خواهیم شد.

برند لتین به عنوان زیرمجموعه شرکت چینی Levdeo به تازگی یک خودرو برقی کوچک با نام ردینگ منگو را به بازار چین عرضه کرده است. این خودرو چینی اقتصادی فقط 140 میلیون تومان قیمت داشته و برای ترددهای شهری گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

مشخصات لتین منگو

لتین منگو

طول لتین منگو به 3620 میلی‌متر، عرض آن 1610 میلی‌متر، ارتفاع آن 1525 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2440 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو کوچک که در گروه هاچ بک قرار می‌گیرد بسته به نوع مدل در بازار چین با قیمت 4 هزار و 590 دلار تا 9 هزار و 210 دلار به فروش می‌رسد.

لتین منگو

لتین منگو به یک موتور برقی 25 کیلوواتی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 33.5 اسب بخار و گشتاور 105 نیوتن‌متر را به تولید برساند. حداکثر سرعت این خودرو برقی نیز 100 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

لتین منگو

یک پک باتری 11.52 کیلووات ساعتی در مدل پایه، پک باتری 17.28 کیلووات ساعتی در مدل میان‌رده و پک باتری 29.44 کیلووات ساتی در مدل پرچمدار، نیروی مورد نیاز این خودرو را تامین می‌کنند. باتری لیتیومی این خودرو در مدل پایه ظرف مدت 8 سرعت، در مدل میان‌رده ظرف مدت 10 ساعت و در مدل پرچمدار ظرف مدت 13 ساعت به شکل کامل شارژ خواهد شد.

لتین منگو

برد حرکتی مدل پایه 130 کیلومتر، مدل میان رده 185 کیلومتر و مدل پرچمدار نیز 300 کیلومتر اعلام شده است. قدرت تولید شده از پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شرکت سازنده برای لتین منگو در جلو از سیستم ترمز دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای استفاده کرده است. تمام مدل‌های این خودرو نیز از رینگ‌های فولادی 14 اینچی بهره می‌برند.

Letin Mengo

از آنجایی که لتین منگو یک خودرو اقتصادی و ارزان قیمت محسوب می‌شود، هنگام ورود به کابین با محیطی ساده مواجه می‌شویم که طراحان برای بخش‌های زیادی از آن از پلاستیک سخت استفاده کردند. از امکانات ان خودرو نیز می‌توان به یو اس بی، بلوتوث، ناوبری ماهواره‌ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کامپیوتر، قفل ریموت، قفل مرکزی و سیستم تهویه غیر اتوماتیک اشاره کرد.

Letin Mengo

این خودرو در بخش ایمنی نیز به امکانات متعددی چون پاور ویندوز در هر دو ردیف، کیسه هوای ردیف جلو، ایزوفیکس، سیستم نمایش نقاط کور، دستیار حرکت در سربالایی، سیستم ترمز ABS و EBD، دوربین عقب، پایش باد لاستیک‌ها و رادار پارک جلو مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. والا خوبه با اینکه اقتصادی هست آپشنهاش از ماشینای ۵۰۰یا ۶۰۰تومنی تو بازار بیشتره

  2. سلام ما نفهمیدیم اینجا ایران هستش یا چین برادر ارجمند از خودروی ارزان قیمت ایرانی صبحت کن نه چینی

  3. خلایق هر چه لایق یک سرعته هم هست مثل موتور پاکشتی یا موتور گازی میمونه

  4. پراید ۷۰ اسب بخاره یعنی این با ۳۳/۵اسب بخارنصف پراید قدرت داره. خیلی ضعیفه و اصلآ به درد نمیخوره.

  5. وقتی موقع تحویلش برسه قیمیت می خوره ۵۰۰ میلیون
    بیشتر از ۵۰ کیلومتر هم نمی ره
    احتمالا پول برقش هم بیشتر از بنزین می شه. خخخخ

  6. سلام. خیلی هم خوبه اگر خائنین به ملّت بگذارند با همین قیمت بخریم

    • برادر ارجمند آگاهی را دقیق بخوان این خودرو برای چین هست نه ایران واگر یک کاسب ایرانی بخواد وارد ایران بکنه همون یک میلیارد قیمت گذاری می کنند