باتری گلکسی Z Flip 4

ظرفیت باتری گلکسی Z Flip 4 سامسونگ در برابر نسل‌های قبلی، یک پیشرفت بی‌نظیر است

در اینجا پاسخ هر پرسشی را که درباره باتری گلکسی Z Flip 4 داشته باشید، پیدا می‌کنید؛ تازه‌ترین گوشی تاشو سامسونگ که از چند هفته دیگر وارد بازار خواهد شد.

سرانجام گلکسی زد فلیپ 4 در کنار گلکسی زد فولد 4 معرفی شد. با توجه به اینکه Z Flip 3 هم‌اکنون پرفروش‌ترین گوشی منعطف محسوب می‌شود، انتظارات از جانشین آن هم بالاست. البته از همین حالا می‌توان گفت که دست‌کم باتری گلکسی Z Flip 4 پیشرفت محسوسی داشته است.

در حال حاضر، دو گوشی Z Fold 4 و Z Flip 4 از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ قابل سفارش هستند. انتظار می‌رود از تاریخ 4 شهریور هم وارد بازار شوند. اما فعلا بیایید درباره باتری گوشی تاشو سامسونگ صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴

  • آیا گلکسی Z Flip 4 باتری بزرگ‌تری از مدل پیشین دارد؟ پاسخ این سوال، یک بله قاطع است.

خوشبختانه سامسونگ به حرف کاربران و کارشناسان گوش کرد و تصمیم به تعبیه یک باتری بزرگ‌تر در گلکسی زد فلیپ 4 گرفت. نتیجه اینکه ظرفیت باتری دستگاه، 400 میلی‌آمپر ساعت بیشتر شده است.

  • ظرفیت باتری گلکسی Z Flip 4 چقدر است؟ 3595 میلی‌آمپر ساعت؛ یا به عبارتی، ظرفیت اسمی 3700 میلی‌آمپر ساعت

البته از آنجایی که این گوشی تاشو دو بخش جدا از هم دارد، باتری آن هم در واقع دو سلول مجزا است. افزایش 12 درصدی ظرفیت باتری در قیاس با گلکسی زد فولد 3، می‌تواند دوام بیشتر شارژ را به ارمغان بیاورد؛ هر چند که باید تست انجام شود تا با اطمینان بتوان چنین ادعایی را مطرح کرد.

  • آیا Galaxy Z Flip 4 به صورت بی‌سیم هم شارژ می‌شود؟ بله

این گوشی از فناوری فست شارژ وایرلس 2.0 سامسونگ پشتیبانی می‌کند. این فناوری، توان بالای 10 وات دارد و با استفاده از Wireless Charger Stand و Wireless Charger Duo Pad قابل بهره‌برداری است. البته سایر شارژهای بی‌سیم تحت استاندارد Qi نیز روی گلکسی زد فلیپ 4 کار می‌کنند.

ناگفته نماند که سرعت شارژ کابلی این گوشی هم از 15 به 25 وات افزایش یافته است؛ اتفاق خوبی که با توجه به افزایش سایز باتری، واجب بود.

  • آیا Galaxy Z Flip 4 از شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند؟ بله

مانند زد فلیپ 3، در این گوشی هم قابلیت شارژ وایرلس معکوس با توان 4.5 وات وجود دارد. از این طریق می‌توانید انواع گجت یا گوشی‌های سازگار دیگر را شارژ کنید.

  • آیا درون جعبه گلکسی Z Flip 4 شارژر وجود دارد؟ خیر

درون کارتن گوشی، یک کابل شارژ USB-C را خواهید یافت؛ اما خبری از شارژر دیواری نیست. پس ناچارید از شارژر دستگاه‌های دیگر سامسونگ استفاده کنید؛ یا یکی بخرید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*