گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

رنگ بندی‌های جذاب گلکسی Z Flip 4 سامسونگ را تماشا کنید

سامسونگ به صورت رسمی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 را رونمایی کرد. در این مطلب به بررسی رنگ بندی جذاب گلکسی Z Flip 4 سامسونگ می‌پردازیم.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی بوده است که هر ساله سری‌های پرچمدار و حتی میان رده‌های خود را با رنگ‌های چشم‌نواز و متنوع به بازار عرضه می‌کند. امروز این کمپانی کره‌ای به صورت رسمی از نسل جدید گوشی تاشو خود با عنوان گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد و چه چیزی چشم‌نواز‌تر و زیباتر از یک گوشی تاشوی زیبا با رنگ‌های دلربا؟ این گوشی تاشوی جدید در رنگ طلایی صورتی یا بنفش فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

در این مطلب قصد داریم رنگ بندی های جذاب گلکسی Z Flip 4 سامسونگ را ببینیم. این گوشی تاشو در چندین رنگ رسمی به بازار عرضه می‌شود که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید تا در صورتی که قصد خرید آن را داشتید، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. لازم به ذکر است که گلکسی زد فلیپ 4 اکنون برای پیش خرید در دسترس عموم قرار گرفته است.

بررسی رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ رسمی موجود است که شامل رنگ‌های گرافیتی یا خاکستری تیره، طلایی صورتی با سایه طلایی روشن، بنفش با سایه مایل به ارغوانی و آبی با سایه آبی روشن می‌شود. علاوه بر این نسخه‌های سفارشی این گوشی با رنگ‌های ترکیبی موجود است که از ترکیب رنگ‌های زرد، سفید، آبی تیره، خاکی و قرمز برای قسمت جلو یا عقب و رنگ نقره‌ای، مشکی و طلایی برای فریم تشکیل می‌شود.

رنگ طلایی صورتی یا Pink Gold

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

فرش قرمز را برای رنگ طلایی صورتی گلکسی زد فلیپ 4 پهن کنید. یکی از رنگ های جذاب و زیبای گلکسی Z Flip 4 رنگ طلایی صورتی است که بسیار جوان‌پسند و شاداب به نظر می‌رسد. در گوشی گلکسی زد فلیپ 3 رنگ طلایی به عنوان یکی از گزینه‌های در دسترس موجود نبود، اما زد فلیپ اصلی دارای یک رنگ طلایی به نام Mirror Gold بود و حالا یک رنگ طلایی زیبا و خاص برای زد فلیپ 4 عرضه شده است.

رنگ طلایی Z Flip 4 ترکیبی بین رنگ Mirror Gold در زد فلیپ اورجینال و رنگ کرم در زد فلیپ 3 به همراه رنگ صورتی است که رنگ بسیار زیبایی را به وجود آورده است.

رنگ آبی یا Blue

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

زد فلیپ 4 در رنگ آبی نیز به بازار عرضه می‌شود. زمانی که اولین بار درباره رنگ آبی روشن و سامسونگ می‌شنویم، رنگ آبی گوشی گلکسی A53 که اخیرا عرضه شده به خاطرمان می‌آید. گلکسی ای 53 یک گوشی میان رده از سامسونگ است و گلکسی زد فلیپ 4 بسیار گران‌تر از آن خواهد بود. با این حال رنگ آبی روشن در زد فلیپ 4 کاملا شبیه به رنگ گلکسی ای 53 است و البته کمی بیشتر به رنگ بنفش با فریم براق‌تر تمایل دارد.

فریم براق دوست‌داشتنی و رنگ شاداب و صیقلی آن کاملا با مد روز همخوانی دارد و گوشی گلکسی Z Flip 4 در این رنگ عالی به نظر می‌رسد.

رنگ بنفش یا Bora Purple

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

به نظر می‌رسد سری گلکسی زد فلیپ با طراحی زیبا و رنگ‌بندی جذاب خود، صرفا یک گوشی تاشوی معمولی نیستند و حتی به لوازمی برای مد و زیبایی تبدیل شده‌اند. البته علاوه بر آن نمی‌توان قدرت این گوشی را نادیده گرفت، چرا که جدیدترین و بهترین تراشه موجود را به راحتی در یک گوشی تاشو در جیب شما قرار می‌دهد.

رنگ بنفش یا Bora Purple یکی از گزینه‌های رنگی زد فلیپ 4 است که آن را واقعا به یک اکسسوری مد و زیبایی تبدیل می‌کند. ممکن است فکر کنید رنگ بنفش گلکسی زد فلیپ 4 چه تفاوتی با رنگ اسطوخودوس گلکسی زد فلیپ 3 دارد؟ تفاوت بین این دو رنگ بسیار کم است، اما رنگ بنفش Z Flip 4 کمی عمیق‌تر و اشباع‌شده‌تر به نظر می‌رسد.

فریم گوشی نیز به همان رنگ بنفش رنگ‌آمیزی شده که ظاهری یکپارچه و صیقلی را به آن می‌بخشد.

رنگ خاکستری تیره یا Graphite

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

رنگ خاکستری تیره یا گرافیتی گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با رنگ‌های دیگر ساده‌تر به نظر می‌رسد، اما باوقار و جذاب است. برای کسانی که یک گوشی تاشوی پر زرق و برق نمی‌خواهند، رنگ خاکستری می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این رنگ تقریبا مشکی، اما کمی روشن‌تر است و حال و هوای حرفه‌ای و جدی و شبیه به یک گوشی گلکسی اس 22 اولترا را ایجاد می‌کند. فریم گوشی نیز به همین رنگ درآمده و مانند سایر گزینه‌های رنگی، رنگ خاکستری تیره نیز دارای روکش مات است؛ بنابراین نیاز نیست نگران جذب لکه‌ها و اثر انگشت به بدنه گوشی باشید.

رنگ گرافیتی در گلکسی زد فلیپ 4 کلاسیک به نظر می‌رسد و هیچ چشم‌انداز چشمگیری در آن وجود ندارد. اگر بیشتر به جنبه تجاری و وقار خود فکر می‌کنید و نمی‌خواهید در یک جلسه کاری مهم با کت و شلوار، گوشی زد فلیپ 4 صورتی یا بنفش خود را در دست بگیرید، رنگ خاکستری تیره گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

رنگ‌های ترکیبی گلکسی Z Flip 4 برای نسخه‌های سفارشی

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

سامسونگ همچنین نسخه سفارشی برای گلکسی زد فلیپ 4 عرضه می‌کند که دارای رنگ‌های ترکیبی خواهند بود. شما می‌توانید از بین رنگ‌های زرد، سفید، آبی تیره یا دریایی، خاکی و قرمز برای قاب جلو و پشت انتخاب کنید و برای فریم گوشی نیز رنگ‌های نقره‌ای، مشکی یا طلایی موجود خواهد بود. ترکیب این رنگ‌ها با یکدیگر ظاهری منحصربه‌فرد را به وجود می‌آورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*