بدون قرعه کشی

کدام خودرو‌های سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور بدون قرعه کشی عرضه می‌شوند؟

در حال حاضر سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور برخی از محصولات خود را بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه می‌‌کنند؛ اما مشتریان کدامیک از محصولات این خودروسازان را می‌توانند بدون قرعه کشی خریداری کنند؟

گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و شرکت بهمن موتور هم‌اکنون برخی از محصولات خود را بدون قرعه کشی به بازار عرضه می‌کنند. در واقع این خودروسازان با توجه به افزایش تولید قصد دارند خودروها را خارج از طرح قرعه کشی به فروش برسانند. از این رو مشتریان فقط با ثبت نام و پرداخت وجه می‌توانند خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

کدام خودروها بدون قرعه کشی به فروش می‌رسند؟

سایپا

گروه خودروسازی سایپا در حال حاضر خودروهایی چون کوییک دو رنگ اتوماتیک، کوییک دو رنگ، کوییک اس، کوییک با رینگ فولادی، ساینا اس، وانت نیسان آبی تک و دوگانه سوز، وانت پادرا، شاهین و سایپا 151 یا پراید وانت را بدون قرعه کشی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

گفتنی است شرکت سایپا، خودرو کوییک با رینگ فولادی، شاهین و سایپا 151 را به شکل فروش فوری و پیش فروش به فروش می‌رساند. در طرح‌های فروش این خودروساز نیسان آبی تک و دوگانه سوز به همراه وانت پادرا به شکل فروش فوری عرضه می‌شوند. همچنین این خودروساز کوییک دو رنگ اتوماتیک، کوییک دو رنگ، کوییک اس، ساینا اس را به شکل پیش فروش عرضه می‌کند.

ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو نیز هم‌اکنون هایما اس 5 و هایما اس 7 را بدون قرعه کشی از طریق بورس کالا به مشتریان خود عرضه می‌کند. البته هنوز خودروهای پرفروش این خودروساز از طرح قرعه کشی خارج نشده‌اند.

بهمن موتور

علاوه بر خودروسازان دولتی، بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ بخش خصوصی نیز برخی از محصولات خود را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. این خودروساز قصد دارد از تاریخ 26 مرداد 1401 دیگنیتی، فیدلیتی پرایم تیپ یک 5 نفره و فیدلیتی پرایم تیپ 2 هفت نفره را در بورس کالا به بازار عرضه کند.

مشتریان با مراجعه به سایت بورس کالا می‌توانند فیدلیتی تیپ 1 پنج نفره را با قیمت 758 میلیون و 500 هزار تومان، فیدلیتی تیپ 2 هفت نفره را با قیمت 772 میلیون تومان و دیگنیتی را با قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کنند. همچنین این خودروساز هر ماه وانت کارا تک کابین و دو کابین به همراه کاپرا را به شکل عادی به فروش می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*