نیسان پاترول 2024

نیسان پاترول 2024 ؛ از نسل جدید آفرودر محبوب ژاپنی چه می‌دانیم؟

نیسان پاترول 2024 در راه است. نسل جدید آفرودر محبوب ژاپنی از ظاهری جدید و یک پیشرانه قدرتمندتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات نیسان پاترول جدید آشنا می‌شویم.

پاترول به عنوان یکی از شاسی بلندهای پرفروش نیسان محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که فروش این خودرو در سال جاری نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده و به همین دلیل این خودروساز ژاپنی قصد دارد این آفرودر محبوب خود را بروزرسانی کند. نیسان پاترول 2024 در سال بعد با تغییرات زیادی در بخش طراحی و فنی روانه بازار خواهد شد.

معرفی نیسان پاترول 2024

بخش طراحی خارجی

با وجود این که نیسان پاترول در مدل فعلی از محبوبیت بالایی بهره می‌برد و همچنان پرفروش است، اما پاترول برای رقابت با رقبای قدرتمند خود به یک به‌روزرسانی بزرگ نیز دارد. در همین راستا خبرها حاکی از آن است که پاترول 2024 یک بازطراحی کامل را تجربه خواهد شد.

نیسان پاترول 2024

رندی از پاترول 2024

در واقع این آفرودر در نسل جدید کماکان روی پلتفرم قدیمی F-Alpha توسعه پیدا خواهد کرد، اما این پلتفرم اکنون به شکل چشمگیری ارتقا پیدا کرده است. با وجود این که نیسان همواره روی عملکرد آفرودی پاترول تمرکز داشته است، اما به نظر می‌رسد کیفیت سواری این خودرو نیز در مدل جدید به میزان چشمگیری پیشرفت خواهد کرد.

نیسان پاترول 2024 از لحاظ ظاهری با نسل فعلی خود بسیار متفاوت خواهد بود و قطعا طراحان این خودروساز ژاپنی بسیاری از جزئیات آن را تغییر خواهند داد. با توجه به این که نیسان پاترول فعلی قدیمی شده، طراحان قصد دارند برای رقابت با رقبای قدرتمند خود آن را با ترندهای روز دنیا هماهنگ سازند.

نیسان پاترول 2024

پاترول 2022

البته پاترول 2024 از لحاظ ابعاد با نسخه فعلی تفاوتی نخواهد داشت؛ یعنی همانند نسخه فعلی دارای 5165 میلی‌متر طول و 3075 میلی‌متر فاصله محوری خواهد بود؛ ابعادی که از دید مشتریان و کارشناسان مناسب به نظر می‌رسد. همچنین با توجه به این که افزایش طول روی قابلیت‌های آفرودی آن تاثیر خواهد گذاشت، نیسان در این بخش تغییراتی را اعمال نخواهد کرد.

بخش طراحی داخلی

نیسان پاترول 2024

پاترول 2022

طراحی داخلی نیسان پاترول فعلی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن محسوب می‌شود. هرچند طراحان برای نسل فعلی آن نمایشگر و کنسول مرکزی را ارتقا دادند، اما باز هم نسبت به رقبا در سطح پایین‌تری قرار دارد. از این رو پس از سال‌ها طراحان قصد دارند تغییرات زیادی را برای این بخش در نظر بگیرند.

به احتمال زیاد نیسان پاترول 2024 از لحاظ طراحی داخلی نسبت به نسل فعلی کاملا به‌روز خواهد شد. البته نیسان برای فضای مسافر و بار تغییرات زیادی را در نظر نخواهد گرفت و این بخش‌ها به نسل فعلی شباهت زیادی خواهند داشت.

مشخصات فنی نیسان پاترول 2024

یکی از بزرگترین تغییرات نیسان پاترول 2024 به بخش فنی آن مربوط می‌شود. طبق شنیده‌ها، یک پیشرانه 6 سیلندر توربوشارژ به جای پیشرانه 8 سیلندر 5.6 لیتری فعلی به این شاسی بلند آفرودر اضافه خواهد شد.

البته در حال حاضر جزئیات کاملی از این پیشرانه جدید اعلام نشده، اما طبق خبرها این خودرو در مدل جدید به پیشرانه 3 لیتری توئین توربو Q50 وQ60 مجهز خواهد بود. البته با توجه این شاسی بلند آفرودر باید به پیشرانه قدرتمندتری مجهز باشد، ممکن است نیسان برای آن از یک موتور 3.5 لیتری یا 3.8 لیتری 6 سیلندر جدید را در نظر بگیرد.

زمان عرض

در حال حاضر نیسان به شکل رسمی زمان عرضه پاترول 2024 را اعلام نکرده است، اما خبرگزاری‌های حوزه خودرو اعلام کردند احتمالا در نیمه دوم سال 2023 شاهد عرضه مدل جدید این آفرودر محبوب به بازار خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*