ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA

ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA با صفحه تمام لمسی معرفی شد

این ماشین لباسشویی هوشمند از برند MIJIA شیائومی، طراحی منحصر به فرد و امکانات متنوعی برای شستن و خشک کردن لباس‌ها دارد.

شیائومی یک ماشین لباسشویی هوشمند جدید را در چین معرفی کرد. این محصول با نام کامل MIJIA Partition Washing and Drying machine دارای طراحی دو طبقه است. مجموع ظرفیت آن به 15 کیلوگرم می‌رسد؛ 5 کیلو مخزن بالایی و 10 کیلو مخزن پایینی!

این یعنی شما می‌توانید لباس‌های کودک را از سایر پوشاک جدا کنید و همه را همزمان بشورید. در واقع، مخزن بالایی برای شستشوی پوشاک حساس‌تر؛ مانند لباس‌های بچگانه، لباس زیر یا لباس‌های پشمی و ابریشمی طراحی شده است. مکانیسم شستشویی لطیف آن، پاکیزگی و حفظ کیفیت لباس‌ها را تضمین می‌کند.

مخزن بزرگ‌تر، برای شستن انواع پارچه‌ها؛ مانند روتختی، لباس‌های بزرگسال و چیزهای ضخیم‌تر کاربرد دارد. این ماشین همچنین توانایی خشک کردن لباس‌ها تا سقف 7 کیلوگرم را داراست و برای این کار، از فن BLDC با قابلیت کنترل هوشمند دما و باد استفاده می‌کند.

هر دو مخزن، از موتورهای دو جهته قدرت می‌گیرند. این موتورها، کارایی و دقت بالایی دارند و صدای بسیار کمی تولید می‌کنند (48 دسی‌بل).

ماشین لباسشویی جدید شیائومی، دو صفحه نمایش هم دارد؛ یکی برای انتخاب حالت شستشو و دیگری برای خشک کردن!

همچنین می‌توانید این گجت را به عنوان یکی از اجزای اکوسیستم خانه هوشمند خود به کار بگیرید و برای کنترل آن، از اپ MIJIA و دستیار صوتی Xiao AI استفاده کنید.

قیمت ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی

در حال حاضر، فقط امکان خرید این محصول در چین وجود دارد؛ با پرداخت مبلغ 5999 یوان که برابر با 892 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*