خودرو ارز دیجیتال

قرار نیست با ارز دیجیتال، خودرو وارد کنیم

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت در حال حاضر در خصوص واردات خودرو با ارز دیجیتال موضوعی مطرح نشده و برای جزئیات بیشتر باید منتظر ابلاغ آیین‌نامه واردات ماشین باشیم.

علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت در مورد واردات کالا با رمزارز رسمی که از پایان شهریور ماه امسال به اجرا خواهد رسید گفت افرادی که مجوز رسمی رمز ارز را دریافت کردند، قادرند فرایند ثبت سفارش را انجام دهند. وی افزود البته عمومیت این موضوع از پایان شهریورماه سال جاری به مرحله اجرا می‌رسد.

رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد هم‌اکنون چند مجموعه که مجوز رسمی رمزارز را دریافت کرده بودند توانستند به شکل مقدماتی برای خود واردات کالا را انجام دهند. وی افزود البته این که چه کالاهایی و از چه کشورهایی وارد شده به دلیل محرمانه بودن اعلام نمی‌شود، اما به طور کلی از طریق رمزارز تاکنون به میزان 10 میلیون دلار ثبت سفارش واردات به انجام رسیده است.

طبق گفته پیمان پاک، از پایان شهریور 1401 آن دسته از افرادی که مجوز رسمی رمز ارز را دریافت کردند، قادرند به طور عمومی از طریق سامانه به شکل خودکار برای واردات کالا اقدام کنند.

واردات خودرو با ارز دیجیتال انجام نخواهد شد

رئیس سازمان توسعه تجارت در خصوص این که خبرهایی در مورد واردات خودرو با رمز ارز منتشر شده عنوان کرد پس از ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو، سازوکار واردات نیز مشخص می‌شود؛ اما در حال حاضر در این رابطه موضوعی مطرح نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*