گوشی هواوی میت ۵۰

هواوی ناچار به استفاده از چیپست اسنپدراگون 888 4G در گوشی میت 50 است

ظاهراً تحریم‌های ایالات متحده هواوی را مجبور به استفاده از چیپست قدیمی اسنپدراگون 888 4G در گوشی میت ۵۰ – Huawei Mate 50 کرده است.

اگر شایعاتی که اخیراً به گوش می‌رسد درست باشد، گوشی های سری Mate 50 هواوی ماه آینده رونمایی می‌شوند. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی احتمالاً مجبور است در نسخه اصلی گوشی میت 50 از چیپست LTE اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند. این درحالیست که برای نسخه میت 50 پرو، چیپست معرفی نشده کایرین ۹۰۰۰ اس خود را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر از گوشی هواوی میت 50 را تماشا کنید

سایر امکانات گوشی میت 50 هواوی

یک افشاگر چینی با نام کاربری TechyPreacher پستی را در صفحه ویبو خود منتشر کرده و ادعا می‌کند که نمایشگر گوشی میت ۵۰ یک پنل OLED ساخت شرکت چینی BOE است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند و بزرگ‌تر از ۶.۳۸ اینچ نخواهد بود. این پنل همچنین نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

گوشی‌های سری Mate معمولاً بهترین فناوری‌ها و دستاوردهای هواوی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. نسخه اصلی این گوشی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی خودش بهره می‌برد. ظرفیت رم آن ۸ گیگابایتی است، در حالی که در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. سیستم عاملی که روی آن نصب شده هم HarmonyOS 3 هواوی است و خبری از اندروید نیست.

از دیگر شایعاتی که در این مورد شنیده می‌شود، همکاری هواوی در بخش تصویربرداری این گوشی‌های پرچمدار با بخش مستقلی از شرکت خود به نام X Mage است که جایگزین برند لایکا خواهد شد. این کمپانی هنوز جزئیاتی از زمان برگزاری رویداد معرفی گوشی‌های سری Mate 50 را فاش نکرده است و با وجود تحریم‌های سفت و سخت ایالات متحده، خیلی بی سر و صدا در حال فعالیت است. به زودی با اخبار بیشتری از گوشی میت 50 هواوی بازمی‌گردیم.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی سری میت 50 هواوی سرانجام مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*