تصاویر و مشخصات گوشی جدید HTC One A9w فاش شد

به تازگی مشخصات و تصاویر مدل جدیدی از گوشی اچ تی سی وان A9 با نام ” HTC One A9w ” از طریق موسسه استاندارد و رگولاتوری چین ، TENAA به بیرون درز کرده است.بر اساس اطلاعات فاش شده این گوشی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل اصلی نداشته و مشخصات سخت افزاری آن ها نیز تقریبا یکسان می باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، صفحه نمایش گوشی مذکور اندازه ای ۵ اینچی داشته و دقت تصویری آن نیز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا به عبارتی فول اچ دی خواهد بود.

در حالی که هنوز نام چیپ پردازشی به کار گرفته شده در HTC One A9w مشخص نشده است اما این چیپ هشت هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، تقریبا مشابه اسنپدراگون ۶۱۷ از محصولات کوالکام می باشد که پیش از این در نسخه اصلی One A9 از آن استفاده شده بود. این بدان معنی خواهد بود که پردازنده ای گرافیکی آدرنو ۴۰۵ احتمالا بار گرافیکی مدل جدید را بر دوش خواهد کشید. مدل اصلی One A9 در دو مدل ارائه شده، که یکی از آن ها از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و مدل دیگر نیز مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه می باشد. شایان ذکر است که مدل اول تنها در کشور آمریکا عرضه شده و مدل دوم برای سایر نقاط جهان در نظر گرفته شده است. حافظه رم گوشی هوشمند جدید One A9w نیز برابر ۲ گیگابایت بوده و از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

دوربین پشتی One A9w کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی داشته که مجهز به تکنولوژی تثبیت نوری تصویر (OIS) بوده و اندازه دریچه دیافراگم آن نیز برابر f/2.0 می باشد. دوربین جلویی نیز ۴ مگاپیکسلی و از نوع Ultrapixel بوده که پیش از این در پرچمدارهای HTC شاهد استفاده از آن بوده ایم. ذکر این نکته نیز ضروری است که گوشی مذکور از شبکه های ۴G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اگر امیدوار هستید که تصاویر ارائه شده از سوی TENAA بتوانند معنی و مفهوم حرف w در این مدل جدید را آشکار کنند باید بگوییم که این اتفاق رخ نداده است و تصاویر منتشر شده از این مدل جدید دقیقا شبیه گوشی هوشمند HTC One A9 می باشد. یکی از تفاوت های نسبتا عمده One A9w با مدل اصلی، پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد، در حالی که One A9 توانایی استفاده از کارت هایی تا ظرفیت ۲ ترابایت را داشت.

برای اینکه تفاوت های گوشی هوشمند One A9w را با مدل اصلی One A9 کاملا متوجه شویم، باید تا زمان رونمایی رسمی این محصول از جانب کمپانی تایوانی HTC صبر کنیم. از آن جا که وب سایت TENAA اقدام به تایید One A9w نموده است، به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*