گوشی اچ تی سی وان A9 رسما معرفی شد : نمایشگر ۵ اینچی ، چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۷ و ۳ گیگابایت رم

کمپانی اچ تی سی دقایقی پیش از گوشی جدید و پر سرو صدای HTC One A9 رسما پرده برداشت.اچ تی سی وان A9 به پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۷  ، ۳ گیگبایت رم و نمایشگر ۵ اینچی وجهز شده و به عقیده مدیر عامل اچ تی سی ، می تواند جایگزین خوبی برای آیفون های اپل باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات این اسمارت فون جدید بیشتر آشنا شویم.

مشخصات فنی گوشی اچ تی سی وان ای ۹ ( HTC One A9 ) :

  • صفحه نمایش : ۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ و تراکم ۴۴۰ PPi
  • دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسل مجهز به فلش LED ، لرزش گیر اپتیکال و فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰P
  • دوربین جلو ( سلفی  ) : ۴ مگاپیکسل
  • چیپست : اسنپدراگون ۶۱۷ ، دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ و ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405
  • حافظه رم : ۳ گیگابایت
  • حافظه داخلی : ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه microSD تا ۲ ترابایت
  • باتری : ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعت
  • سیستم عامل : اندروید ۶ مارشمالو

HTC-One-A9

گوشی هوشمند اچ تی سی One A9 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۴۰ppi را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی با Gorilla Glass 4 محافظت می‌شود.

گوشی HTC one A9 از بدنه‌ی فلزی یک‌پارچه بهره می‌برد و سنسور تشخیص اثر انگشت فلزی برای آن در نظر گرفته شده است.وزن این گوشی ۱۴۳ گرم بوده و ابعادی معادل ۱۴۵.۷۵ در ۷۰.۸ در ۷.۲۶ میلیمتر دارد.

اچ تی سی در این اسمارت فون از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۷ استفاده کرده که دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ و ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 روی آن قرار گرفته‌اند.

این گوشی از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین می‌توان از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۲ ترابایت برای این گوشی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید HTC می‌توان به ۳ گیگابایت رم اشاره کرد.

در بخش حافظه وان ای ۹ به ۳ گیگیابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز شده که می توان این مقدار را تا ۲ ترابایت از طریق میکرو اس دی افزایش داد.

HTC-One-A9-(3)

دوربین اصلی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی است که با یک فلش همراه شده و قابلیت فوکووس خودکار، لرزشگیر اپتیکی تصویر، قابلیت تشخیص صورت و HDR را با خود به همراه دارد.دوربین این گوشی می‌تواند با فرمت RAW عکس‌برداری کند. همچنین می‌توان به شکل Hyperlapse با این دوربین فیلم‌برداری کرد.در قسمت جلوی این گوشی نیز یک دوربین ۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه تصویری قرار گرفته است.

به گفته اچ تی سی ، آمپلی‌فایر تقویت شده استفاده شده در این گوشی میزان خروجی صدای هدفون را به طرز چشم گیری افزایش داده که لذت گوشی دادن موسیقی در آن را دو چندان کرده است.

HTC-One-A9-(4)

یک باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه را به عهده گرفته است.

از ویژگی های نرم افزاری HTC One A9 نیز می توان به بهره گیری از سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو و سرویس HTC Themes برای استفاده از پوسته های مختلف در آن ، اشاره کرد.

گوشی هوشمند اچ تی سی One A9 در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری، رزگلد، قرمز و خاکستری تیره روانه بازار خواهد شد.در ادامه تصاویر رسمی این گوشی را مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دم اپل گرم یه گوشی زد تا بقیه ازش کپی کنن

  2. امیدوارم به سود دهی برگرده؟؟؟؟؟