گوشی سامسونگ گلکسی A9 با نمایشگری ۶ اینچی در Zauba هند دیده شد !

مدتی است که می دانیم سامسونگ قرار است در آینده ای نزدیک از عضو جدید خانواده گوشی های سر A خود با نام گلکسی A9 رونمایی کند.بر اساس مشخصاتی که مدتی قبل از طریق بنچمارک انتوتو از این گوشی منتشر گردید ، گلکسی A9 به نمایشگری ۵.۵ اینچی مجهز گردیده است.اما امروز گوشی جدیدی با شماره مدل Samsung SM-A9000 که احتمالا همان Galaxy A9 معرفی نشده می باشد در لیست وارداتی شرکت Zauba به منظور انجام تست های مربوطه در هند دیده شده که صفحه نمایشی ۶ اینچی دارد.

البته هنوز دلیل وجود اختلاف میان این لیست و اطلاعات مربوط به بنچمارک آنتوتو مشخص نیست اما چیزی که می‌توان به آن مطمئن بود، عدم درستی و قطعی بودن هر دوی این موارد است.

اگر این اطلاعات صحیح باشد ، گلکسی A9 سامسونگ مجهز به نمایشگری با ابعاد ۶.۰ اینچ، دارای دقت تصویر ۱۰۸۰p بوده و از طرفی انتظار می‌رود از تراشه اسنپدراگون ۶۲۰ شرکت کوالکام به همراه واحد گرافیکی آدرنو ۵۱۰ استفاده نماید. علاوه بر آن میزان حافظه RAM این گوشی برابر سه گیگابایت خواهد بود و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین شایعه شده است که این گوشی همانند تلفن هوشمند گلکسی A8 به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی باکیفیت مجهز خواهد بود.

در انتهای این گزارش آمده است که در طی ماه‌های گذشته این گوشی هوشمند چندین بار به کشور هند داخل و از آن خارج شده و تست‌های بسیار زیادی نیز بر روی آن انجام گرفته است. مسلما تا زمان اعلام خبرهای رسمی در مورد این گوشی و مشخصات فنی دقیق آن نمی‌توان به طور قطع به اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی اعتماد کرد.

منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*