تست مقاومت وان پلاس 10 تی - OnePlus 10T

کمر وان پلاس 10T زیر تست خم کردن شکست + ویدیو

وان پلاس 10 تی – OnePlus 10T مثل وان پلاس 10 پرو در تست خمیدگی عملاً دو نیم شد. در ادامه شاهد ویدیوی تست مقاومت این گوشی چینی باشید.

وان پلاس 10T رسماً به عنوان جانشین وان پلاس 10 پرو معرفی نشده اما در هر صورت گوشی جدیدتری است. از این رو، انتظار می‌رود بر خلاف 10 پرو که چند ماه قبل طی تست خمیدگی دو نصف شد، در طراحی این گوشی جدید به مقاومت کافی در برابر خمیدگی توجه شده باشد. یوتیوبری به نام زک که چنل یوتیوبی JerryRigEverything را دارد، اخیراً مقاومت وان پلاس 10 تی را در برابر خراش، آتش و خمیدگی به آزمایش گذاشته است. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت این گوشی چینی را مشاهده کنید:

وان پلاس 10T در ابتدا مقاوم ظاهر می‌شود چون مثل گوشی‌های هوشمند دیگر روی صفحه نمایش خود گلس دارد. صفحه سر سطح 6 مقیاس سختی موس خراش می‌خورد و سر سطح 7 شکاف‌های عمیق‌تری روی آن به وجود می‌آید. گذشته از این، به مدت حدود 20 ثانیه آتش فندک را تحمل می‌کند و سپس پیکسل‌ها سفید می‌شوند بدون اینکه راهی برای بازیابی آن‌ها باشد. البته چنین اتفاقی برای یک نمایشگر امولد قابل انتظار است.

تست خمیدگی وان پلاس 10 تی - OnePlus 10T

حالا در خصوص تست خمیدگی وان پلاس 10T باید گفت که این گوشی جدید وقتی از جلو خم می‌شود، همچنان صحیح و سالم می‌ماند. با این حال، از عقب دقیقاً مثل وان پلاس 10 پرو زیر قسمت دوربین می‌شکند و به دو نیم تبدیل می‌شود. بدون شک این دو گوشی به جز ظاهر در زمینه ساختار داخلی هم شباهت‌هایی دارند و به نظر می‌آید وان پلاس هنوز این ایراد طراحی آن را برطرف نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*