هایما 8S

ایران خودرو به زودی تولید هایما 8S را آغاز خواهد کرد

مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو گفت به زودی تولید هایما 8S در کارخانه ایران خودرو خراسان آغاز خواهد شد.

کیوان پناهی، مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو عنوان کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ظرفیت تولید محصولات هایما طبق نیاز بازار افزایش پیدا کند. وی افزود در همین راستا تا پایان سال برنامه‌های فروش متنوعی اعم از فوق‌العاده، فوری و پیش فروش را نیز اجرا خواهیم کرد.

تولید هایما 8S به زودی آغاز می‌شود

مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که هم‌اکنون در سایت ایران خودرو خراسان خودروهای هایما اس 5 و هایما اس 7 تولید می‌شوند، گفت به زودی نیز قرار است فرایند تولید محصول جدید خانواده هایما یعنی هایما 8S در این شرکت آغاز شود.

پناهی در ادامه افزود مشتریان از این محصول به میزان چشمگیری استقبال کردند و به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا ظرفیت تولید آن را افزایش دهیم. از این رو به زودی از محل کارخانه به طور کامل به نیاز بازار پاسخ خواهیم داد.

طبق گفته مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، چند مرحله فروش فوق‌العاده، فروش فوری و پیش فروش با موعد تحویل سه ماه و با ظرفیت مناسب تا پایان سال به انجام خواهند رسید که البته اجرای این طرح‌ها باعث افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان می‌شود.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد میزان عرضه هایما بر اساس تقاضای موجود در بازار افزایش پیدا خواهد کرد و به همین دلیل در خصوص ظرفیت تولید ایران خودرو نگرانی وجود نخواهد داشت.