موتورولا Edge 30 Fusion‌

موتورولا Edge 30 Fusion‌ قدرت اسنپدراگون 888 پلاس را در بنچمارک گیگ بنچ به نمایش گذاشت

گوشی موتورولا Edge 30 Fusion‌ که به زودی عرضه می‌شود، با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام و ۸ گیگ رم در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرد.

انتظار می‌رود موتورولا هشتم سپتامبر از سه گوشی جدید سری Edge خودش رونمایی کند که یکی از آن‌ها موتورولا Edge 30 Fusion‌ نام خواهد داشت. گفته می‌شود این همان گوشی موتو اس ۳۰ پرو است که پیشتر در چین عرضه شده است. گرچه هنوز منتظر تأیید این خبر هستیم، اما اکنون این گوشی جدید با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ۸ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench رویت شده است. پیشتر نیز این گوشی موفق یه اخذ گواهی BIS ،TUV Certification و FCC شده بود.

موتورولا Edge 30 Fusion‌

این گوشی با اندروید 12 گوگل و ۸ گیگابایت رم در وب‌سایت گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است. این گوشی از یک پردازنده ۸ هسته‌ای قدرت می‌گیرد که شامل چهار هسته ۱.۸ هسته‌ای، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی و یک هسته قدرتمند ۳ گیگاهرتزی می‌شود. همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد که چیپست زیر قاب این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است. موتورولا Edge 30 Fusion موفق به کسب ۱۱۵۲ امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و ۳۴۴۴ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای شده است.

امکانات و مشخصات گوشی موتورولا Edge 30 Fusion

این گوشی به یک نمایشگر 6.55 اینچی P-OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 144 هرتزی مجهز است. همانطور که گفته شد چیپست زیر قاب این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است که تا حداکثر ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 را پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم افزاری این گوشی اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی MyUI حضور دارد. باتری این گوشی ۴۴۰۰ میلی‌آمپ ساعتی است و با توان ۶۸ واتی به سرعت شارژ می‌شود.

در جلوی این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد، در حالی که دوربین‌های پشتی این گوشی را سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل می‌دهند. این گوشی همچنین یک حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر خودش ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*