کلکسیون خودروهای افراد مشهور

کلکسیون خودروهای افراد مشهور ؛ از لیونل مسی تا مانی خوشبین، کانیه وست و لوئیس همیلتون

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به کلکسیون خودروهای برخی افراد مشهور و تعدادی از اتومبیل‌های گرانقیمت و نایاب حاضر در این مجموعه‌ها. فکر می کنید گران قیمت ترین کلکسیون اتومبیل در اختیار چه کسی است؟

سلبریتی بودن معمولا مترادف با درآمد زیاد است و سلبریتی‌ها بیش از هر چیز، پول درآوردن را بلد هستند. بنابراین مهم نیست که این افراد کمدین هستند یا بازیکن یک تیم ورزشی؛ چرا که در هر حال درآمد هفتگی و یا حتی روزانه آن‌ها از درآمد سالانه بسیاری از ما بیشتر است.

یکی از محبوب‌ترین خریدها در میان سلبریتی‌ها، خودروهای گرانقیمت هستند. افراد مشهور معمولا جزو نخستین افرادی هستند که جدیدترین و گرانقیمت‌ترین خودروهای بازار را پیش خرید می‌کنند. به همین دلیل معمولا کلکسیون خودروهای افراد مشهور پر از محصولات جذاب و هیجان‌انگیز است.

با اینکه برای برخی سلبریتی‌ها در اختیار داشتن یک یا دو خودروی گرانقیمت کافیست؛ بعضی دیگر ترجیح می‌دهند تمامی خودروها و موتور سیکلت‌های گرانقیمت دنیا را با هم در اختیار داشته باشند. بنابراین کلکسیون خودروهای این افراد مشهور پس از گذشت زمانی به یک مجموعه ارزشمند شبیه به یک موزه تبدیل می‌شود که ارزش مالی بسیار بالایی هم دارد.

امروز در گجت نیوز به بررسی کلکسیون خودروهای برخی افراد مشهور و شناخته‌شده پرداخته و نگاه دقیق‌تری خواهیم داشت به خودروهای گرانقیمت و کمیاب تعدادی از سلبریتی‌ها.

در کلکسیون خودروهای افراد مشهور چه می‌گذرد؟

جان سینا

جان سینا

جان سینا، بازیگر هالیوود و کشتی‌گیر سابق WWE، در سال‌های اخیر به محبوبیت فراوانی نیز هواداران رسیده است. همین محبوبیت ثروت فراوانی را برای او به همراه داشته است. ارزش جان سینا برابر با 80 میلیون دلار برآورد می‌شود که بخش بزرگی از آن به کلکسیون گرانقیمت خودروهای او اختصاص دارد. به گزارش GQ جان سینا از هواداران پر و پا قرص خودروهای عضلانی آمریکایی به شمار می‌رود و نمونه‌های مختلف قدیمی و جدید این دسته خودروها را در کلکسیون خود نگهداری می‌کند.

برخی از خودروهای کلاسیک حاضر در کلکسیون او عبارتند از یک Plymouth Road Runner Superbird یا یک Buick GSX و AMC Rebel. با این حال، خاص‌ترین خودرویی که می‌توان در کلکسیون او پیدا کرد یک شورلت کوروت تحت نام InCenaRator است. به گزارش GQ جان سینا این خودرو را به طور سفارشی از شورلت خریداری کرده و رنگ‌بندی و طراحی آن به گونه‌ای‌ست که انگار از سال 3000 آمده است!

این خودرو محصولی کاملا منحصربفرد است. با این وجود به هیچ عنوان نمی‌توان آن را محصولی زیبا دانست! حتی برخی وبسایت‌های مطرح حوزه خودرو نظیر MotorBiscuit آن را در شمار بدترین خودروهای سفارشی قرار داده‌اند. زیر این بدنه عجیب و غریب خودروی InCenaRator شاهد قرار گرفتن شاسی خودروی کوروت C4 و موتور LS V8 شورولت هستیم.

لیل وین

لیل وین

یکی دیگر از افراد مشهور حاضر در لیست امروز که کلکسیون خودروهای جذابی دارد، رپر مطرح، لیل وین است که در شمار پردرآمدترین هنرمندان آمریکای قرار دارد. علاوه بر خوانندگی در ژانر رپ، وی همچنین ترانه‌سرای بزرگی هم به شمار می‌رود و تعداد بسیار زیادی از ترانه‌های سایر خوانندگان را نوشته است.

کلکسیون خودروهای لیل وین یکی از جذاب‌ترین نمونه‌ها در میان سلبریتی‌هاست. گل سرسبد خودروهای کلکسیون او یک بوگاتی ویرون است که بر اساس گزارش‌ها حدود 1.8 میلیون دلار برای او هزینه در بر داشته است. وی ادعا می‌کند که فروشنده این خودرو او را باراک اوبامای بوگاتی می‌خواند؛ چرا که او نخستین سیاه پوستی است که اقدام به خرید یک خودروی بوگاتی می‌کند.

بسیاری افراد لیل وین را یکی از تاثیرگذارترین افراد بر سلیقه خودرویی سایر سلبریتی‌ها می‌دانند. وی همچنین یکی از نخستین مشتریان خودروهای میباخ بود که زمانی آرزوی بسیاری رپرها از جی زی گرفته تا بردمن بودند. در سال‌های اخیر وین همچنین کلکسیون خودروهای خود را با چند محصول جدید از جمله یک مک لارن 720S چهارصد هزار دلاری بروز کرده است.

سلطان برونئی

سلطان برونئی

شاید شهرت سلطان بروئنی به اندازه بسیاری از سلبریتی‌های حاضر در این لیست نباشد، اما کلکسیون شگفت‌انگیز خودروهای او در شمار برترین‌های دنیاست. در حقیقت یکی از عمده دلایلی که بسیاری افراد دنیا نام پادشاه این کشور نفت‌خیز آسیایی را شنیده‌اند همین مجموعه شگفت‌انگیز خودروهای اوست!

بیشتر خودروهای او در دهه 90 میلادی، یعنی زمانی که او یکی از تاثیرگذارترین کلکسیونرهای خودرو به شمار می‌رفت، خریداری شده‌اند. اما در سال‌های پس از آن، خریدهای خودروی او با از دست رفتن اعتبار جهانی او کمرنگ‌تر شد.

کلکسیون سلطان برونئی دربرگیرنده تعدادی از کمیاب‌ترین خودروهای ساخته شده در تاریخ است. از میان آن‌ها می‌توان به  بی‌ام‌و Nazca M12، فراری Mythos و فراری F50 Bolide اشاره کرد که به صورت سفارشی برای او ساخته شده و هنوز در ملاء عام مشاهده نشده است. پیش‌بینی می‌شود که سلطان برونئی صاحب حدود 7000 خودرو باشد. در این صورت او به بزرگترین کلکسیونر خودرو در دنیا تبدیل می‌شود.

با این حال بنا به گزارشاتی که در سال 2011 منتشر شد اکثر خودروهای کلکسیون او در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند و برخی از آن‌ها حتی تعمیرپذیر نیستند. قرار گرفتن در معرض آفتاب و بارش باران به مدت طولانی باعث از کار افتادن بخش بزرگی از خودروهای فوق‌العاده او شده است. بنابراین حتی اگر او روزی قصد فروش کلکسیون خود را داشته باشد نیز ناچار است برخی از خودروهایش را با قیمت‌هایی بسیار پایین به فروش برساند!

جی لنو

جی لنو

یکی از مطرح‌ترین کلکسیونرهای خودرو در میان سلبریتی‌ها، کمدین و مجری سرشناس آمریکایی، جی لنو است که در چهل سال گذشته همواره در حال دستچین کردن بهترین خودروهای نمایشگاهی بوده است. مجموعه فوق‌العاده خودروهای جی لنو در برنامه اختصاصی Jay Leno’s Garage نمایش داده می‌شود. او در این برنامه همچنین با سایر کلکسیونرهای شناخته شده بازار هم دیدار کرده و به بحث و گفتگو می‌پردازد. از جمله خودروهای باارزش موجود در کلکسیون جی لنو می‌توان به مک لارن F1، مرسدس بنز 300 SL Gullwing و پورشه کاررا GT اشاره کرد. علاوه بر این، لنو همچنین مجموعه گسترده‌ای از خودروهای شخصی‌سازی شده خود را نیز در کلکسیونش دارد.

یکی از این خودروهای سفارشی لنو Hispano-Suiza V8 است که یک موتور غول‌پیکر 18.5 لیتری دارد! علاوه بر این، خودروی GM EcoJet نیز دیگر خودروی عجیب و غریب کلکسیون اوست که همان طور که از نامش پیداست از یک موتور جت Honeywell LT-101 بهره برده و قادر به تولید توان 650 اسب بخار است.

البته در کلکسیون خودروهای جی لنو اثری از فراری دیده نمی‌شود. لنو پیش از این فروشندگان این برند را بسیار بدقلق خوانده بود. به همین جهت تصمیم گرفت به طور کلی قید برند فراری را بزند تا مجبور نباشد با این فروشنده‌ها سر و کار داشته باشد!

گوردون رمزی

کلکسیون خودروهای افراد مشهور

گوردون رمزی نیز صاحب یکی دیگر از بزرگ‌ترین کلکسیون خودرو در میان سلبریتی‌هاست و بر خلاف جی لنو که علاقه چندان به فراری ندارد، عاشق این اسب خشمگین ایتالیایی است و مدل‌های متعددی از فراری را در کلکسیون خود دارد.‌ از جمله خودروهای فراری رمزی می‌توان به مدل‌های Monza SP2 و LaFerrari Aperta اشاره کرد.

البته علاقه این آشپز برجسته و مجری تلویزیون به برند فراری باعث نشده که او دیگر خودروها را در کلکسیونش نگهداری نکند؛ چرا که خودروهای بی‌نظیر فورد جی تی، پورشه 918 اسپایدر و لند روور دیفندر که در آخرین فیلم جیمز باند، اسپکتر استفاده شده بود از دیگر خودروهای مطرح کلکسیون رمزی به شمار می‌روند.

به نظر می‌رسد گوردون رمزی علاقه بسیاری به خودروهای مسابقه‌ای سقف‌باز دارد. به گزارش The Sun، او علاوه بر فراری مونزا SP2، صاحب یک خودروی BAC Mono هم هست. این اتومبیل با الهام از خودروهای مسابقه‌ای فرمول یک ساخته شده و صفر تا صد آن تنها 2.8 ثانیه است.

مشخص نیست که آیا گوردون رمزی از خودروهای کلکسیونش استفاده می‌کند یا صرفا قصد نگهداری آن‌ها را دارد. با این حال، کلکسیون خودروهای او قطعا بسیار باارزش و گرانقیمت است.

کانیه وست

کانیه وست

کانیه وست یک رپر و طراح صاحب نام به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر به خاطر رفتارهای عجیب و غریبش به شهرت زیادی رسیده است. کلکسیون خودروهای او نیز دست کمی از رفتارش ندارد و پر از محصولات جالب و عجیب است. به گزارش GQ، در کلکسیون او می‌توان انواع و اقسام خودروها از بوگاتی ویرون سفارشی با همکاری برند هرمس گرفته تا کامیون آفرودی اکراینی Sherp را پیدا کرد.

همچنین کلکسیون خودروهای کانیه وست دربرگیرنده اتومبیل‌های کمیاب‌تری نظیر مرسدس مک‌لارن SLR استرلینگ ماس هم هست. پیش از این، او سوار بر همین خودرو به جشنواره فیلم کن رفت.

همچنین یکی دیگر از خودروهای عجیب کلکسیون او یک SUV ضدگلوله به نام Dartz Prombron Red Diamond Edition است که کانیه وست دوتا از آن را در اختیار دارد. هریک از این خودروها 1.2 میلیون دلار قیمت داشته و پنجره‌های آن‌ها از ورق طلا تشکیل شده‌اند. این خودروی گرانقیمت و عجیب و غریب، به نظر برای فردی که زمانی خود را «بهترین هنرمند خلق شده توسط خدا» خوانده بود مناسب به نظر می‌رسد!

گابریل ایگلسیاس

کلکسیون خودروهای افراد مشهور

در حالی که کلکسیون خودروهای بسیاری افراد مشهور پر از اتومبیل‌های گرانقیمت و ارزشمند است، کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که کلکسیونی چند میلیون دلاری از خودروهای فولکس واگن Type 2 دارد. با این حال، گابریل ایگلسیاس مجموعه‌ای فوق‌العاده از این خودروهای نوستالژیک را در اختیار دارد که قیمت مجموعه آن‌ها به بیش از سه میلیون دلار می‌رسد.

خود ایگلسیاس، جی لنو را به عنوان الگوی خود در جمع‌آوری کلکسیون خودروها معرفی می‌کند. با این حال بر خلاف لنو، ایگلسیاس تنها به یک نوع خودروی خاص علاقمند است و آن را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در کلکسیون خود نگه می‌دارد. البته در میان خودروهای او، تعدادی از خودروهای کمپر دیگر هم قابل مشاهده است که او به صورت سفارشی و باب میل خود خریداری کرده است.

در کنار کمپرهای محبوب فولکس واگن، ایگلسیاس همچنین تعدادی خودروی فولکس واگن بیتل کمیاب را نیز در مجموعه خود دارد. یکی از آن‌ها مدل 1950 بیتل است که تنها سه نسخه از آن‌ها در قید حیات است! همچنین با اینکه محصولات خودروساز مطرح ولفسبورگی بخش بزرگی از کلکسیون ایگلسیاس را در بر می‌گیرد، او به خودروهای عضلانی هم علاقه بسیاری دارد و یک خودروی دوج چلنجر هل کت و دوج چارجر هل کت را نیز در میان اتومبیل‌های خود دارد.

همچنین یک مدل مدرن از خودروی پونتیاک، Pontiac Trans-Am که توسط برت رینولدز، هنرپیشه فقید هالیوودی امضا شده است نیز از دیگر خودروهای کلکسیون فوق‌العاده ایگلسیاس به شمار می‌رود.

لوییس همیلتون

لوییس همیلتون

لوییس همیلتون یکی از مطرح‌ترین رانندگان فرمول یک دنیا به شمار می‌رود. بنابراین طبیعی است که او صاحب یکی از ارزشمندترین کلکسیون‌های خودروها در دنیا باشد. همیلتون به طور خاص به خودروهای فوق سریع و قدرتمند علاقمند است و یک پاگانی زوندای سفارشی را در اختیار دارد. البته علیرغم اینکه پاگانی، یکی از معتبرترین برندهای خودروسازی جهان، محصولی سفارشی را برای او تولید کرده است، مدتی پیش او در یک مصاحبه تجربه رانندگی با زوندا را افتضاح توصیف کرد!

او همچنین یکی از طرفداران پروپاقرص خودروهای فراری و خصوصا فراری لافراری است و بر اساس گزارش‌ها، در شمار اولین افرادی است که توانسته پشت فرمان خودروی Mercedes-AMG Project One بنشیند. این محصول، ابرخودرویی فوق‌العاده از مرسدس به شمار می‌رود که با الهام گرفتن از پروژه F1 طراحی و ساخته شده است.

البته باارزش‌ترین خودروی موجود در کلکسیون او یک ابرخودرو نیست! بر اساس گزارش‌ها، گرانقیمت‌ترین خودروی لوییس همیلتون یک شلبی 427 کبرا مدل 1966 است که به دلیل نایاب بودنش قیمت حدودا چهار میلیون دلاری دارد. همیلتون ادعا کرده که اصالت این خودرو توسط شخص کارول شلبی تایید شده است.

البته او برای رانندگی روزمره خود ترجیح می‌دهد هیچ یک از خودروهای افسانه‌ای کلکسیونش را سوار نشود. در عوض او معمولا برای این کار از یک خودروی electric Smart Fortwo استفاده می‌کند!

لیونل مسی

خودروهای لیونل مسی

لیونل مسی در کنار اینکه یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمامی دوران‌ها به شمار می‌رود، صاحب یکی از ارزشمندترین کلکسیون‌های خودرو در میان تمامی ورزشکاران است. دستمزد ماهیانه لیونل مسی تقریبا 75 میلیون دلار است. بنابراین این بازیکن آرژانتینی هیچ مشکلی برای تهیه کلکسیونی از خودروهای خاص ندارد.

با این وجود، لیونل مسی هم همانند بسیاری افراد دیگر حاضر در این لیست طرفدار خودروهای کلاسیک است. ارزشمندترین خودروی کلکسیون او، یک فراری 335S Spider Scaglietti است که به گزارش وبسایت گل حدودا 36 میلیون دلار ارزش دارد. کاپیتان سابق بارسلونا همچنین تعدادی دیگر از خودروهای فراری و چندین مدل از اتومبیل‌های آئودی را هم در اختیار داشته و برای استفاده روزانه سوار می‌شود.

همانند همیلتون، مسی هم به خودروهای پاگانی علاقمند است و صاحب یک پاگانی Zonda Tricolore به ارزش دو میلیون دلار است. البته بر اساس گزارش‌ها، خودروی پاگانی مسی اجازه رانندگی در جاده‌ها را ندارد و صرفا به عنوان یک محصول نمایشگاهی خریداری شده است. همچنین در کنار خودروهای کلاسیک و بسیار گرانقیمت، مسی همچنین تعدادی خودروی SUV دیگر نظیر رنج روور، کادیلاک Escalade و Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe را نیز برای استفاده روزمره در اختیار دارد.

جاستین بیبر

کلکسیون خودروهای افراد مشهور

ستاره پاپ کانادایی از دوره نوجوانی مطرح و ثروتمند شد و از همان زمان هم جمع‌آوری کلکسیون خودروهای جذاب را آغاز کرد. بر اساس گزارش‌های موجود ارزش کلکسیون خودروی جاستین بیبر برابر با چهار میلیون دلار و ثروت خود او برابر با 285 میلیون دلار است.

جاستین بیبر به دلیل گم کردن یک خودروی فراری 458 Italia از خرید تمامی محصولات این کمپانی ایتالیایی منع شده است. البته او پیش از ممنوعیت کامل خرید محصولات فراری نیز در شمار مشتریان محبوب این کمپانی به شمار نمی‌رفت؛ چرا که از یکی از مهم‌ترین اصول استفاده از خودروهای فراری تخطی کرده بود و دو فراری 458 Italia و F430 خود را شخصی‌سازی کرده بود.

البته به جای خودروهای فراری، گاراژ جاستین بیبر جوان پر از خودروهای هیجان‌انگیز دیگر است. به عنوان مثال یک بوگاتی ویرون گرند اسپورت یا یک رولز رویس کاملا سفارشی از جمله خودروهای جذاب این خواننده پاپ کانادایی به شمار می‌روند. البته او هم مانند لوییس همیلتون برای استفاده روزمره خود به جای اتومبیل‌های گرانقیمت کلکسیونش از یک خودروی Smart Fortwo شخصی‌سازی شده استفاده می‌کند.

فلوید می‌ودر

فلوید می ودر

فلوی می‌ودر یکی از موفق‌ترین بوکسورهای تاریخ به شمار می‌رود و بر اساس برآوردها، درآمد او از این رشته ورزشی حدود یک میلیارد دلار بوده است. این بوکسور آمریکایی بخش بزرگی از این ثروت را برای خرید عمارت‌های بزرگ، جت‌های شخصی و البته کلکسیون خودروهای فوق‌العاده که تعدادشان به بیش از صد عدد می‌رسد، خرج کرده است.

به گزارش The Sun بیشتر خودروهای کلکسیون می‌ودر در عمارت‌های لاس وگاس و لس آنجلس او قرار دارند و به نظر می‌رسد او برای خودروهای هریک از این دو عمارت، تم خاصی تعریف کرده است؛ به طوری که خودروهای درون عمارت لاس وگاس همگی سفید رنگ و خودروهای درون عمارت لس آنجلس همگی مشکی رنگ هستند.

در گاراژ لس آنجلس او مجموعه‌ای از اتومبیل‌های گرانقیمت و لاکچری حضور دارند؛ به طوری که شاهد حضور پنج رولز رویس، چهار فراری، یک مرسدس مک لارن و یک بنتلی در میان آن‌ها هستیم. به گزارش The Sun، گاراژ لاس وگاس می‌ودر حتی از گاراژ لس آنجلس او هم ارزشمندتر بوده و دربرگیرنده سه خودروی بوگاتی ویرون، یک کونیگزگ CCXR Trevita، یک پورشه 911، یک لامبورگینی اونتادور و دو فراری است! با این همه خودرو که در گاراژ‌های مختلف این بوکسور سرشناس حضور دارند، می‌توان انتظار داشت که برخی از آن‌ها حتی یک بار هم رنگ راننده را به خود ندیده‌اند!

جری ساینفلد

جری ساینفلد

کمدین برجسته و شخصیت تلویزیونی، جری ساینفلد، یکی از آن سلبریتی‌هایی است که در مقایسه با سایر افراد حاضر در این لیست مخافظه‌کارتر است. بنابراین نمی‌توان به طور دقیق تعداد خودروهای او را تخمین زد. با این حال، مشخص است که او کلکسیون گسترده‌ای از خودروهای مختلف را در اختیار دارد.

ساینفلد عاشق پورشه است و برخی از ارزشمندترین خودروهای کلکسیون او محصولات این برند اشتوتگارتی هستند. علاوه بر چندین نمونه مختلف از پورشه 911 کلاسیک، اون همچنین چندین مدل از پورشه 356 را نیز در اختیار دارد. یکی از این نمونه‌ها، پورشه 356/2 Gmünd محصول سال 1949 است که تنها 52 نسخه از آن ساخته شده است.

ساینفلد اکثر خودروهای خود را در یک گاراژ زیرزمینی در نیویورک نگهداری می‌کند. این گاراژ که طراحی آن حدود پنج سال زمان برده است، تنها چند بلوک از محل زندگی او فاصله دارد.

مانی خوشبین

مانی خوشبین

مانی خوشبین یکی از ثروتمندترین افراد این لیست است که داستان زندگی جالبی دارد. او در ابتدا شغلی بسیار ناچیز با حداقل درآمد داشته و با پیمودن مراحل ترقی یکی پس از دیگری، اکنون ارزشی بالغ بر یک میلیارد دلار دارد. خوشبین بخش بزرگی از این ثروت خود را صرف جمع‌آوری کلکسیونی بزرگ از ابرخودروها کرده است. یکی از جالب‌ترین اتومبیل‌های کلکسیون او بوگاتی شیرون هرمس است که به طور اختصاصی برای خود او طراحی شده است.

البته این خودرو، تنها بوگاتی او نیست؛ چرا که بنا به گزارش‌های موجود، خوشبین همچنین یک نسخه ویژه از بوگاتی ویرون Linéa Vincéro d’Oro و دو بوگاتی معمولی دیگر را نیز در کلکسیون خود دارد. بعلاوه، از دیگر خودروهای شناخته شده کلکسیون مانی خوشبین می‌توان به یک کونیگزگ Agera RS، یک پاگانی Huayra، یک مک لارن Speedtail و یک مرسدس مک لارن SLR اشاره کرد.

خوشبین همچنین به نمایش خودروهای کلکسیونش هم علاقمند است و این کار را از طریق کانال یوتیوب و صفحه اینستاگرامش که به ترتیب 1.5 میلیون و 2.7 میلیون دنبال‌کننده دارند، انجام می‌دهد.

رالف لورن

کلکسیون خودروهای افراد مشهور

رالف لورن به راحتی در میان صاحب‌سبک‌ترین طراحان مد در تاریخ قرار می‌گیرد و محصولات متنوع او همواره الهام‌بخش بسیاری افراد بوده‌اند. به همین جهت در میان افراد مشهور حاضر در لیست جاری، کلکسیون خودروهای رالف لورن را باید هنری‌تر و الهام‌بخش‌تر از سایرین دانست.

در میان گنجینه خودروهای او، یک بوگاتی 57SC Atlantic Coupe حضور دارد که یکی از سه نمونه باقی مانده در دنیاست. همچنین فراری 250 GTO که گران‌قیمت‌ترین خودروی فروخته شده در تاریخ به شمار می‌رود هم یکی دیگر از الماس‌های کلکسیون بی‌نظیر خودروهای رالف لورن معروف است. در کنار این خودروها لورن همچنین تعدادی فراری بسیار کمیاب نظیر 250 Testa Rossa Spyder و 375 پلاس را نیز در اختیار دارد.

بسیاری از خودروهای کلکسیون او آن چنان کمیاب هستند که به سختی می‌توان قیمتی بر روی مجموعه او گذاشت. با این وجود به سادگی می‌توان حدس زد که ارزش این مجموعه چند صد میلیون دلار خواهد بود؛ چرا که فراری 250 GTO او به تنهایی در جدیدترین مزایده انجام شده، 70 میلیون دلار قیمت خورد!

پست مالون

پست مالون

آستین پست با نام هنری پست مالون یکی از شناخته‌شده‌ترین خواننده‌های چند سال اخیر به شمار می‌رود که فروش آلبوم‌هایش، ثروتی حدودا 45 میلیون دلاری را برایش به ارمغان آورده است. بخش اعظم ثروت او را کلکسیون خودروهایش تشکیل می‌دهند. گرانقیمت‌ترین خودروی او یک بوگاتی شیرون است که بر اساس گزارش‌ها با قیمت سه میلیون دلار خریداری شده است. وی همچنین پیش از این چندین بار هم سوار دو مدل از خودروهای رولز رویس خود یعنی فانتوم EWB و Wraith رویت شده است.

در کنار خودروهای گرانقیمت و لاکچری، مالون همچنین علاقه زیادی هم به SUV ها دارد. در کلکسیون او یک هنسی VelociRaptor 6×6 با قیمت 350 هزار دلار و یک فورد اکسپلورر 1992 شخصی‌سازی شده هم حضور دارند.