تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو اسب مینیمال چوبی عمده

برای خرید یک محصول شما باید آن را از شرکتی تهیه نمایید که بتواند در حجم بالا به شما محصول را ارائه نماید و به صورت عمده تابلو دکوراتیو مینیمال را تامین نماید. درباره تابلوهای دکوراتیو مینیمال مطالب زیادی بیان کردیم، اما بپردازیم به این مطلب که مینیمال به چه معنایی می‌باشد.

همان‌طور که می‌دانید همه‌ی افراد به یک شکل آفریده نشده‌اند و از لحاظ ظاهری تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. همچنین روحیات و سلایق انسان نیز با یکدیگر تفاوت دارد و برابر نیستند و این موضوع از ویژگی‌های خلقت می‌باشد که منحصر به فرد است.

همچنین ارتفاع آن نیز بسیار اهمیت دارد منظورمان ارتفاع تابلو دکوراتیو مینیمال از زمین نیست، بلکه نسبت به سطح مبل یا میزی که در محل قرار دارد باید سنجیده شود که برای این مورد پیشنهاد می‌شود اندازه 30 سانتی متری را رعایت نمایید و بهتر است که تابلو دکوراتیو مینیمال عمده تهیه نمایید.

به عنوان مثال فردی از مکان‌های شلوغ خوشش می‌آید و دوست دارد در مکان‌های پر سرو صدا و شلوغ رفت و آمد داشته باشد و فردی دیگر مکان‌های ساده و ساکت را مورد پسند خود قرار می‌دهد و ترجیح می‌دهد در این نوع مکان‌ها زمان خود را سپری کند و اصلا عاشق زرق و برق نیستند که به این افراد که دارای این نوع خط فکری هستند مینیمالیسم می‌گویند.

تابلو دکوراتیو گچی

اکثر تابلوهای دکوراتیو نقش برجسته ای که دیدید، گچی هستند. این تابلوها در مقایسه با آنهایی که جنس چوب گردو دارند قیمت بسیار ارزان‌تری دارند و با قیمت پایین‌تری می‌توان آنها را خریداری نمود.

برای ساخت این تابلوها گچ درست می‌کنند و در انواع قالب‌ها می ریزند. با استفاده از قالب‌ها شما خودتان در منزل نیز می‌توانید این تابلوها را بسازید و از داشتن آنها لذت ببرید.

پس از خشک شدن گچ می‌توانید اشکال را از قالب‌ها درآورده و بر روی پایه کاری که آماده کرده‌اید بچسبانید. در نهایت پس از کامل شدن تابلو می‌توانید آن را رنگ آمیزی کرده و جلوه زیبایی به آن ببخشید.

تابلو دکوراتیو

این تابلوها عمر طولانی ندارند و به راحتی لب پر می‌شوند بنابراین باید نهایت دقت را در نگهداری از آنها داشته باشید برخی از تابلوهای دکوراتیو مانند تابلو دکوراتیو چوبی با هنر خطاطی ایجاد می‌شوند و زیبایی منحصربه‌فردی دارند.

شما می‌توانید از تابلو دکوراتیو نقاشی خط برای تزیین محل کار و یا منزل خود استفاده کنید ابیات و سخنان فاخر در این تابلوها نوشته می‌شوند و این که این سخنان زیبا هر روز مقابل چشمان ما هستند یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تابلوها هستند.

انواع فلزی این تابلوها قیمت بالاتر و در عین حال دوام بالاتری نیز دارند در صورتی که می‌خواهید طولانی مدت از تابلوها استفاده کنید بهتر است جنس خوب خریداری کنید.

تابلو دکوراتیو گورخر

برخی رنگ‌های سیاه و سفید را برای دکوراسیون منزل و یا محل کار خود انتخاب می‌کنند. تابلو دکوراتیو گورخر با رنگ سیاه و سفید طبیعی خود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این افراد می‌باشد.

اکثر تابلوهای تزیینی دارای قاب می‌باشند شما می‌توانید بسته به دکور و فضای مورد نظر قاب این تابلوها را انتخاب کنید. قاب‌های کلاسیک با رنگ‌ها و طرح‌های برجسته جلوه خوبی به تابلوها می‌دهند.

قاب‌های مدرن به نسبت انواع کلاسیک ساده‌تر هستند جنس قاب‌ها می‌تواند از جنس چوب گردو، ام دی اف و یا فلز باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که تابلو را متناسب با روحیه و دکور محلی که می‌خواهید تابلو را در آنجا نصب کنید خریداری کنید. تابلوهایی با طرح طبیعت و گل آرامش زیادی به شما خواهد داد.

همچنین در خرید تابلوها به ابعاد آنها توجه داشته باشید تا تابلو را متناسب با محل مورد نصب خریداری کنید.

تابلو دکوراتیو

علاوه بر تنوع بالای طرحهای تابلوهای دکوراتیو شما می‌توانید این تابلوها را در طرح دلخواه خود مانند برخی از حیوانات که تابلو دکوراتیو اسب یکی از پرطرفدارترین آنها می‌باشد کافی است عکس مورد نظر را برای چاپ در اختیار تولید کننده قرار دهید.

تولید کننده با در اختیار داشتن دستگاه چاپ UV این کار را انجام می‌دهند این دستگاه‌ها قدرت پاشش بالایی دارند و با دقت بالا طرح شما را بر روی بوم چاپ می‌کنند. در صورتی که جوهر و پارچه استفاده شده درجه یک باشد، این تابلوها قابل شستشو بوده و عمری طولانی خواهند داشت.

برای چاپ‌های مورد استفاده برای همایش‌ها که نیازی به ماندگاری نیست از چاپ‌های ارزان‌تری استفاده می‌شود. این چاپ‌ها با دستگاهی به نام پلات انجام می‌شود.

شما می‌توانید این تابلوها را در منزل و با امکاناتی که در اختیار دارید درست کنید و یا می‌توانید آنها را از بازار خریداری نمایید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*