بازی Lies of P

تریلر جذاب و جدید بازی Lies of P را تماشا کنید (گیمزکام ۲۰۲۲)

تریلر جدید بازی Lies of P که یک اقتباس سولزلایک از داستان پینوکیو است، در شب اول رویداد گیمزکام 2022 نمایش داده شد. این تریلر جزئیات جذابی از گیم پلی و شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد.

بازی مورد انتظار Lies of P یک ماجراجویی سولزلایک از داستان پینوکیو است که تریلر جدید آن در نخستین روز از رویداد گیمزکام 2022 به نمایش درآمد. این تریلر بخش‌هایی از گیم پلی بازی را نمایش می‌دهد و مکانیزم دروغ گفتن را با جزئیات بیشتری به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، نمایش پدر ژپتو و شخصیت دوست‌داشتنی جیمینی جیرجیرک نیز از جمله نکات جالب این تریلر به شمار می‌روند.

Lies of P؛ اقتباسی عجیب و غریب از داستان پینوکیو

تریلر بازی دروغ‌های P تعدادی از مکان‌های جدید، شخصیت‌ها و دشمنان بازی را به تصویر می‌کشد. با این حال مهم‌ترین نکته این تریلر شخصیت جدیدی است که در برابر P ظاهر شده و او را فرزند خطاب می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها از این بازی می‌توان انتظار داشت که این شخصیت، سازنده و پدر P یعنی ژپتو باشد!

البته اصلا نباید انتظار تمی مانند داستان‌های والت دیزنی را از این بازی داشته باشید؛ چرا که Lies of P در حقیقت نگاهی بسیار غمناک و تاریک به ماجرای پینوکیو دارد و بر همین اساس می‌توان انتظار داشت ملاقات P با پدرش هم به صحنه‌ای غمگین، خشن و یا غیرقابل انتظار تبدیل شود.

علاوه بر این، دیگر نکته جذاب تریلر Lies of P حضور یک جیرجیرک محبوس داخل قفسی بر روی بازوی P است که به او اطمینان می‌دهد که در تمام ماجراجویی‌هایش در کنار او خواهد بود! این اتفاق در حقیقت اشاره‌ای به شخصیت جیمینی جیرجیرک است که در فیلم سینمایی پینوکیو اثر دیزنی به عنوان نمادی از وجدان پینوکیو نمایش داده شد.

جالب است بدانید که این شخصیت در داستان اصلی پینوکیو حضور چندان پررنگی ندارد. همچنین پایان این داستان بسیار دردناک بوده و اصلا به کارتون دیزنی شبیه نیست.

بازی Lies of Pi در ماه می امسال رسما معرفی شد. این بازی توسط استودیو Round8 ساخته شده و مسئولیت انتشار آن بر عهده NeoWiz است. علاوه بر گیم پلی سولز لایک بازی، این عنوان از یک سیستم منحصربفرد دروغ گفتن هم بهره می‌برد که در آن تصمیم شخصیت اصلی به دروغ یا راست گفتن در موقعیت‌های مختلف می‌تواند منجر به نتایج متفاوت شود.

این عنوان در سال 2023 برای PS5، ایکس باکس سری ایکس | اس و PC روانه بازار خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این بازی را مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*