بازی The Expanse

تریلر جدید بازی The Expanse: A Telltale را ببینید (گیمزکام ۲۰۲۲)

در جریان مراسم تابستانه‌ی گیمزکام 2022، شرکت Telltale Games از تریلر جدید بازی The Expanse رونمایی کرد که تمی فضایی و علمی – تخیلی دارد.

استودیوی Telltale Games از یک بازی ماجراجویی – روایی جدید بر اساس سریال علمی تخیلی The Expanse رونمایی کرد. در جریان افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام 2022، اولین تریلر گیم پلی از بازی The Expanse نمایش داده شد.

شما می‌توانید در پایین، جدیدترین تریلر این بازی را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تریلر گیم پلی از نسخه‌ی آلفا ضبط شده است.

این بازی مورد انتظار که توسط استودیوهای Deck Nine Games و Telltale در حال توسعه است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در فضای بی‌کران و جاذبه‌ی صفر، از گیم پلی و روایت داستانی مهیج (که تخصص استودیو تلتیل است) لذت ببرند.

اگرچه هنوز جزئیات کاملی از داستان این بازی در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد The Expanse: A Telltale Series گروهی از کاوشگران را به نمایش می‌گذارد که در حین کار با سانحه‌ی وحشتناکی روبه‌رو می‌شوند.

بازی‌های شرکت Telltale آثاری متمرکز بر روایت داستانی منسجم هستند که در آن بازیکنان برای پیشبرد داستان انتخاب‌های مختلفی می‌کنند. البته باید مراقب باشید، زیرا هر انتخاب نتیجه‌ای اساسی در روند داستان خواهد داشت و سرنوشت شخصیت‌های مختلف داستان را رقم خواهد زد.

بیشتر ببینید: تریلر جدید و جذاب سریال حلقه های قدرت را تماشا کنید (زیرنویس فارسی)

با این حال به نظر می رسد که سازندگان قصد دارند این فرمول را برای بازی علمی – تخیلی آینده خود گسترش دهند و گیم پلی را نیز به یکی از نکات قوت بازی تبدیل کنند؛ موردی که همیشه در بازی‌های تلتیل از ضعف اساسی رنج می‌برد.

استودیو بازیسازی Deck Nine که در ساخت این پروژه با شرکت Telltale همکاری می‌کند، به خاطر ساخت بازی ماجراجویی Life is Strange به خوبی در صنعت بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود.

شما می‌توانید سایر اخبار مهم مراسم گیمزکام 2022 را در گجت‌نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*