باتری گلکسی S23

عملکرد باتری گلکسی S23 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 2 ، فراتر از حد تصور خواهد بود

براساس گزارش‌های رسیده، سامسونگ قرار است تمرکز ویژه‌ای روی باتری گلکسی S23 داشته باشد. احتمالا شارژدهی باتری خانواده Galaxy S23 باورنکردنی خواهد بود.

سامسونگ به تازگی نسل جدید پرچمداران تاشوی خود، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را روانه بازار کرده است. بنابراین اکنون تمام تمرکز این غول کره‌ای متوجه نسل بعدی از خانواده Galaxy S است.

بر اساس گزارش‌ها، گوشی گلکسی اس 23 سامسونگ به جدیدترین نسل از تراشه‌های پرچمدار کوالکام مجهز خواهد بود و این کمپانی قصد دارد تمرکز ویژه‌ای بر روی ارتقای عمر باتری آن داشته باشد.

عمر باتری گلکسی S23 شگفت‌انگیز خواهد بود

تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 که شاهد حضور آن‌ها در خانواده گلکسی اس 22 هستیم؛ به همراه نمونه ارتقایافته آن‌ها، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، هر دو پردازنده‌های قدرتمندی به شمار می‌روند. با این حال، مصرف انرژی آن‌ها بالا و تولید حرارت آن‌ها نیز نسبتا زیاد است. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از این هستند که کوالکام قصد دارد مصرف انرژی نسل بعدی تراشه‌های خود را بهینه‌سازی کرده و از این طریق، عمر باتری بالاتری را برای گلکسی S23 و سایر محصولاتی که قرار است از این چیپست‌ها استفاده کنند، رقم بزند.

باتری گلکسی S23

بر اساس اطلاعات موجود، تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با کد رمز Kailua و شماره مدل SM8550 در دست ساخت هستند. این تراشه‌ها همچنین توسط TSMC و با نسل دوم از فرآیند تولید چهار نانومتری این کمپانی ساخته خواهند شد.

این چیپست از یک هسته قدرتمند کورتکس X-3 بهره خواهد برد که عملکرد آن در مقایسه با هسته X-1 حاضر در اسنپدراگون 8 نسل 1 حدود 25 درصد بهبود خواهد داشت. علاوه بر این، دو هسته کورتکس A-715، دو هسته کورتکس A-710 و سه هسته کورتکس A-510 نیز تکمیل‌کننده این پردازنده هشت هسته‌ای خواهند بود.

چند ماه پیش، نتایج تست‌هایی منتسب به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 منتشر شد و بر اساس آن، عملکرد این تراشه‌ها کاملا برتر از نسل قبلی خود اعلام شد. انتظار می‌رود این تراشه‌ها در ماه‌های نوامبر یا دسامبر سال جاری رسما رونمایی شوند. از سوی دیگر خانواده Galaxy S23 سامسونگ نیز احتمالا اوایل سال 2023 رونمایی و معرفی خواهند شد.

تصاویر Galaxy S23

آیا سامسونگ قادر خواهد بود همانند اپل عمر باتری گلکسی S23 را به طور محسوس افزایش دهد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*