تارا در روسیه

مدیرعامل ایران خودرو تایید کرد؛ تارا در روسیه عرضه می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت به زودی سدان تارا با دریافت استانداردهای ضروری برای عرضه در بازار روسیه آماده خواهد شد.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد علاوه بر تارا، برای توسعه صادرات سایر محصولات این گروه خودروسازی از جمله دنا، رانا و وانت آریسان برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفتیم. وی افزود مطالعات بازار و کلینیک محصول تارا به انجام رسیده و این سدان داخلی به زودی پس از این که استانداردهای ضروری را دریافت کرد، برای عرضه در بازار روسیه آماده می‌شود.

جزئیات عرضه تارا در روسیه

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود به تجربه صادرات سمند در بازار روسیه اشاره کرد و گفت در خصوص صادرات تارا به بازار روسیه قصد داریم خدمات و تامین قطعات یدکی را در بازار روسیه تضمین کنیم تا بتوان رضایت مشتریان را از محصولات ایرانی افزایش داد.

خطیبی در مورد هدف ایران خودرو برای حضور در نمایشگاه مسکو بیان کرد ما به دنبال یک برنامه‌ریزی هدفمند برای توسعه مشارکت و همکاری با طرف‌های روسی هستیم. وی افزود در همین راستا با یک شرکت روسی در حوزه تامین خودرو کشنده تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندیم. همچنین همکاری دو کشور در حوزه سواری، خودروهای نیمه سنگین و سنگین نیز در دستور کار قرار دارد.

تارا

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه بیان کرد این گروه خودروسازی با عرضه سمند در بازار روسیه توانسته بود نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. در همین راستا قصد داریم برای این که تارا به شکل موفق و گسترده در روسیه عرضه شود، در حوزه ارائه خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز شرایط مناسبی را فراهم سازیم تا با تضمین خدمات و قطعات یدکی ضروری بتوان از بازار روسیه سهم بیشتری را به خود اختصاص دهیم.

خطیبی خاطرنشان کرد بازار روسیه برای حضور صنعت خودرو کشور در منطقه CIS یک فرصت طلایی محسوب می‌شود. در روسیه بازار خودرویی بزرگی وجود دارد و ما می‌توانیم با صادرات محصولات از طریق ایجاد شرکت مشترک و نمایندگی فروش محصولات در این بازار حضور موفقی را تجربه کنیم.