تماشا کنید : اعلان جنگ گروه هکری انونیموس به داعش

در پی جنایات اخیر گروه تروریستی داعش در فرانسه ، گروه هکری معروف و قدرتمند انونیموس ( Anonymous ) در بیانیه ای ویدیویی با داعش اعلان جنگ سایبری کرده است.انونیموس تهدید کرده سایت ها و پایگاههای اینترنتی متعلق به داعش را هک خواهد کرد و هدف از اینکار خود را «تعقیب اعضای این گروه تروریستی و پایان دادن به اقدامات آنها» عنوان کرده است.این گروه ناشناس در این بیانیه تاکید کرده است شبکه های عضوگیری اینترنتی داعش را از کار خواهد انداخت.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این گروه بر روی صفحۀ توییتری که با نام «عملیات پاریس» به راه انداخته، اعلام کرده است در اولین روز از این حمله سایبری بیش از ۴۰۰۰ حساب توییتری متعلق به اسلامگراهای داعش یا طرفداران این گروه را هک کرده است. انونیموس می گوید بیش از ۳۹ هزار کاربر اینترنتی طرفدار داعش را که دارای حساب توییتر هستند، شناسایی کرده است.

Anonymous-1انونیموس همچنین لیستی از حساب های توییتریی را که از داعش در صفحات خود حمایت می کنند، به روی یک پلت فرم به طور عمومی منتشر کرده است.

هکرهای انونیموس پس از حملات تروریستی ژانویۀ گذشته نیز سایت های متعلق به داعش را هک کرده بودند. در مارس ۲۰۱۵ و به فاصلۀ دو ماه بعد از حملات ژانویه به دفتر هفته نامۀ شارلی ابدو و کشته شدن چند گروگان در پاریس، انونیموس لیست بیش از ۹۰۰۰ حساب توییتری را به عنوان حامیان داعش منتشر کرده بود.

در پاسخ به این اعلان انونیموس، گروه دولت اسلامی موسوم به داعش در پیامی که به روی کانال خود در تلگرام منتشر کرده، از پیروان خود خواسته است هیچ آدرس پیوست ارسال شده را بدون کسب اطمینان از منبع آن در کامپیوترهای خود باز نکنند.

منبع : euronews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*