فیلم پینوکیو

تریلر فیلم جدید و متفاوت پینوکیو با بازی تام هنکس را ببینید

شبکه دیزنی بالاخره اولین تریلر رسمی از فیلم پینوکیو، ساخته‌ی رابرت زمیکس با بازی تام هکس در نقش پدر ژپتو را منتشر کرد.

پینوکیو 1940، محصول کمپانی والت دیزنی یک انیمیشن کلاسیک به مدت بیش از 80 سال بوده است. اکنون با توجه به بازسازی‌های مدرن از انیمیشن‌های دیزنی مانند علاالدین، ساخته‌ی گای ریچی و فیلم پرفروش شیر شاه به کارگردانی جان فاورو، رابرت زمیکس، کارگردان برنده‌ی اسکار هم قصد دارد فیلم پینوکیو را در 8 سپتامبر (مصادف با 17 شهریور) به شبکه دیزنی پلاس بیاورد. به همین مناسبت دیزنی برای اولین بار، یک تریلر هیجان انگیز از این لایو اکشن را به نمایش گذاشته است.

شما می‌توانید اولین تریلر فیلم پینوکیو را از قسمت پایین مشاهده کنید.

اولین تریلر فیلم پینوکیو

ما پیش از این، اولین نگاه خود را به تام هنکس در نقش ژپتو عروسک‌گردان و سینتیا اریوو (هریت) در نقش پری آبی در ماه مه داشتیم، اما اکنون می‌توانیم برای اولین بار، نگاهی به پینوکیو (با صداپیشگی بنجامین ایوان اینزورث از فیلم سندمن) و همچنین جان حیله گر یا همان روباه مکار (کیگان مایکل کی) بیندازیم. ضمنا نسخه‌های CGI از شخصیت‌های فیگارو و کلیو، جیمینی جیرجیرک (جوزف گوردون لویت با برداشتی قوی از کلیف ادواردز) و حتی هیولای عظیم دریایی هم در این تریلر رونمایی شد.

با وجود تایید حضور کاراکترهای کلاسیک و شناخته شده، شخصیت جدیدی در این فیلم معرفی خواهد شد: سوفیا مرغ دریایی با صداپیشگی لورین براکو. لوک ایوانز، بازیگر نقش گاستون در لایو اکشن «دیو و دلبر» به عنوان مربی، مالک و اپراتور جزیره لذت باز خواهد گشت.

داستان اصلی بر اساس رمان کودکانه‌ی ایتالیایی «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کولودی در سال 1883 خلق شده است و پس از اقتباس دیزنی، ده‌ها بار اقتباس شده است. همین حالا هم چندین بازآفرینی از این داستان در راه است؛ از جمله انیمیشن پینوکیو، اثر گیلرمو دل تورو که به منبع اقتباس به شدت نزدیک است و حتی نسخه‌ای با بازی پالی شور.

به نظر شما فیلم پینوکیو می‌تواند موفقیت‌های لایو اکشن شیر شاه و علاالدین را تکرار کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*