کیفیت دریافت اینترنت آیفون ۱۳ - iPhone 13

کیفیت دریافت اینترنت آیفون 13 نسبت به پرچمداران اندرویدی بسیار پایین‌تر است

با توجه به تست جدیدی، کیفیت دریافت سیگنال اینترنت آیفون 13 – iPhone 13 در مقایسه با گوشی های پرچمدار اندرویدی اصلاً رضایت‌بخش نیست.

تست جدیدی از وبلاگ چینی Mydrivers نشان می‌دهد که آیفون 13 به عنوان جدیدترین پرچمدار اپل از لحاظ کیفیت دریافت سیگنال اینترنت ضعیف‌تر از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی است. در مجموع چهار گوشی وان پلاس 10 پرو، آیفون 13، ردمی K50 و موتورولا X30 به آزمایش گذاشته شده‌اند و در این بین، عملکرد پرچمدار اپل اصلاً خوشایند نبوده است.

سردبیرهای این سایت متوجه شده‌اند که تجربه گیمینگ این گوشی بالارده تحت تاثیر مشکلات سیگنال شبکه قرار گرفته است. اگر وضعیت سیگنال نسبتاً مناسب باشد، اکثر گوشی‌ها تجربه مطلوبی را به دنبال می‌آورند اما وقتی کیفیت سیگنال پایین باشد، تفاوت بین هر گوشی کاملاً به چشم می‌آید.

کیفیت دریافت اینترنت ضعیف‌تر آیفون 13 نسبت به رقیب‌های اندرویدی

کیفیت دریافت اینترنت آیفون ۱۳ - iPhone 13

در درجه اول، محل تست این گوشی‌ها دور از دفتر با دسترسی به وای‌فای عمومی بوده است. این منطقه خود سیگنال ضعیفی دارد و از آنجا که در محیطی عادی مثل دفتر تفاوت بین کیفیت دریافت سیگنال گوشی‌ها به چشم نمی‌آید، چنین منطقه‌ای انتخاب شده است تا به واضح‌ترین شکل تفاوت‌ها مشخص بشود. طی این تست سیگنال، سرعت باز شدن و تجربه کلی سه بازی League of Legends نسخه موبایل، Peace Elite و Call of Duty Mobile محک زده شده است.

گوشی پرچمدار اپل بی‌شک از نظر عملکرد سخت‌افزاری قوی‌تر از سایر گوشی‌ها است و در زمینه‌هایی نظیر بهینه‌سازی بازی‌ها، عملکرد هنگام افزایش دما و عمر باتری برتری دارد. با این حال، به نظر می‌رسد وقتی پای کیفیت دریافت اینترنت در میان باشد آیفون 13 حرفی برای گفتن ندارد.

کیفیت دریافت اینترنت آیفون ۱۳ - iPhone 13

البته اگر از وای‌فای خانگی برای تجربه بازی استفاده می‌کنید، قطعاً پرچمدار اپل گزینه بهتری نسبت به بقیه گوشی‌ها به حساب می‌آید. در صورتی که اغلب بیرون از خانه بازی می‌کنید یا در مناطقی هستید که سیگنال وای‌فای وضعیت چندان مساعدی ندارد، احتمالاً کیفیت تجربه بازی‌ها با آیفون 13 تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

در خصوص بقیه گوشی‌ها باید گفت تا زمانی که سیگنال به شدت ضعیف نباشد، کاربر در اکثر مواقع تجربه روان‌تری از بازی‌ها خواهد داشت. کیفیت دریافت سیگنال گوشی‌های اندرویدی در مقایسه با آیفون 13 به هیچ وجه نامناسب نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*