جار پلاستیکی

مراکز عرضه جار پلاستیکی درب فلزی در سایز کوچک در شهر بزرگ اصفهان

یکی از ظروف نگهداری مواد غذایی جار پلاستیکی است و این ظروف در اندازه‌های گوناگون و اشکالی چون مربعی، چند ضلعی، استوانه‌ای، گرد، خمره‌ای، بیضی، گلابی، گلدانی، زنبوری، هلالی، قلبی و غیره وجود دارند که می‌توانید انواع ترشیجات، مواد غذایی، مربا، عسل، روغنهای جامد یا مایع خوراکی یا غیر خوراکی، انواع رب گوجه یا رب انار، ادویه‌ها، داروها، وسایل مختلف و هر چیز دیگری را در درون این ظروف نگهداری نمایید.

شاید جالب باشد بدانید که تولید این ظروف از اواخر دهه‌ی 50 میلادی آغاز شد و تا یک دهه تولید آنها با هزینه‌های زیادی همراه بود که تولید آنها صرفه‌ی اقتصادی نداشت.

جار پلاستیکی

شما می‌توانید انواع مختلف جار پلاستیکی کوچک و بزرگ و جار شیشه ای را در مراکز عرضه‌ی این محصول خریداری نموده و مورد مصرف قرار دهید.

شاید جالب باشد بدانید که تولید این ظروف از اواخر دهه‌ی 50 میلادی آغاز شد و تا یک دهه تولید آنها با هزینه‌های زیادی همراه بود که تولید آنها صرفه‌ی اقتصادی نداشت اکثر تولید کننده‌ها از تولید آن سر باز می‌زدند تا این که در اواخر دهه‌ی 60 روشی دیگر برای تولید این ظروف اختراع شد که با سرعت زیاد تر و کم‌هزینه‌تر تولید آنها صورت می‌گرفت.

با گذشت زمان و متوجه شدن مردم از مزایای این ظروف نسبت به ظروف شیشه ای استفاده‌ی از آن شدت گرفت و تولیدکنندگان را وادار کرد که این ظروف را در حجم‌های گسترده تولید کنند.

جار پلاستیکی درب فلزی

در بین انواعی از جار، جار پلاستیکی نسبت به جار شیشه ای بزرگ پرکاربردتر است و تولید بیشتری نیز دارد؛ زیرا جار شیشه احتمال شکستن آن بسیار زیاد است و شما نمی‌توانید برای جابجایی اقلامی که درون جار هستند از جار شیشه ای استفاده نمایید. همچنین جار شیشه ای وزن بیشتری را نسبت به جار پلاستیکی دارد که این موضوع می‌تواند در باربری کالاهای شما تاثیر مستقیمی بگذارد.

جار پلاستیکی

درهایی که ممکن است برای جار پلاستیکی درب فلزی در نظر گرفته شود ممکن است به صورت لولایی باشد که پلمپ شده و مهر موم شده یا فشاری و غیره که می‌تواند جار را از حالت سادگی بیرون بیاورد.

اما به طور کلی بیشتر جارها از دو نوع درب استفاده می‌کنند یا پلاستیکی هستند که از پلی اتیلن استفاده می‌شود یا از درب فلزی استفاده می‌کنند که از قلع یا آلومینیوم در ساخت آن به کار گرفته شده است. همچنین جار دارای اندازه‌های متفاوتی است هم به لحاظ ارتفاع خود هم به لحاظ حجم و پهنایی خود که به همین جهت است که برای صنعت‌های متفاوتی کاربرد دارد.

از جار می‌توانید در صنایع دارویی بهداشتی غذایی و لوازم آرایشی نیز استفاده کرد و حتی از برخی از کالاها در بسته‌بندی مواد شیمیایی نیز کاربرد دارد. بنابراین تنوعی که در تولید این کالا وجود دارد می‌تواند هر سلیقه‌ای را پشتیبانی نماید و نیاز هر بخشی از صنعت را جواب دهد.

جار پلاستیکی اصفهان

برخی افراد که در شهر اصفهان و اطراف آن زندگی می‌کنند به دنبال خرید جار پلاستیکی می‌باشند که ما به آنها خرید از سایت را پیشنهاد می‌کنیم زیرا بدون دردسر می‌توانند آن را تهیه نمایند.

این محصول نام برده شده دارای بدنه مقاوم و درب محکمی می‌باشد تا نم یا حشره‌ای وارد آن نشود که باعث خرابی محصول گردد همچنین از دیگر ویژگی جارها سایز و حجم آنها می‌باشد که از وزن کم تا خیلی زیاد موجود است همچنین دهانه هر جار با دیگری متفاوت می‌باشد به طور مثال دهانه جای ادویه با دهانه جارهای بزرگ فرق دارد.

جار پلاستیکی

افرادی که تولید عسل طبیعی می‌کنند خریداران عمده جار پلاستیکی اصفهان هستند چون عسل در این ظروف تا ماه‌ها خراب نمی‌شود و طعم و بوی آن مثل روز اول تازه و خوب می‌ماند و این کالا در انواع مختلفی تولید می‌شود مانند جار گرد، هلالی، جار پت خمره‌ای، چهارگوش و شطرنجی که هر کدام استفاده خاص خود را دارند که مشتری بر اساس نیاز خود آنها را خریداری می‌نماید.

بانوان خانه‌داری که به کار در منزل مثل تهیه ترشی‌جات، شیرینی‌جات یا رب‌های مختلف همچون رب گوجه مشغول هستند می‌توانند از ظروف جار پلاستیکی برای بسته‌بندی محصول خود استفاده نمایند چون در وزن‌های مختلف مثل یک کیلویی، دو کیلویی و بیشتر موجود است. البته این بانوان بهتر است به صورت عمده خرید انجام دهند تا برایشان به‌صرفه‌تر در بیاید و سود بیشتری از فروش محصول نصیبشان شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*